Synefrin

Mer
3 år 11 månader sedan #1258198 av Richard
Svar från Richard i ämnet Synefrin
Vilken bluffsida!

De har tagit namn som "Helsingörspiller Original" och "Lepigen X-Strong", men som inte ens innehåller det som Helsingörspillret o Lepigen innehöll, efedrin. Lepigen, mer känt som Helsingörspillret ersattes dock mycket riktigt av Synefrin, men bytte då namn till "Letigen". O på den där sidan säljs Synefrin under diverse namn till typ 5 ggr priset än från Gymgrossisten...
Mer
3 år 11 månader sedan #1258200 av Vatten
Svar från Vatten i ämnet Synefrin
Du är ute på farliga vägar för att egentligen förta effekten av den medicin du redan har. Stroke / hjärtattack.

Det närmsta efedrin du kommer i den Svenska farmakopén är Rinexin, söker du på Phenylpropanolamine så inser du snabbt att substansen ingår i diverse bantningsmedel tex Dexatrim osv men i Sverige handlar det bara om nästäppa. Namnet till trotts är medlet mycket kemiskt besläktat med efedrin och amfetamin.

Orsaken ligger snarare i de mediciner du redan har och din livsstil, PPA är i mina ögon ett dåligt val precis som El Signore pillren osv. Men det är antagligen faktum du inte gillar att höra.

www.nytimes.com/1982/02/13/style/a-contr...sold-diet-pills.html
STROKE osv

PPA är iofs lika mycket narkotika prekursor som efedrin så varför inte gå direkt till l-methamfetamin som du hittar i en variant av den amerikanska Vicks inhaler, förr var samma substans döpt till "desoxyephedrine" dvs l-methamphetamine. numera står det levoamphetamine.

Intranasal applikation av methamfetamin ..PPA
www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC2496900/

Att söka efter mediciner som tar bort biverkningarna från andra mediciner kanske kan vara bra på kort sikt men på längre sikt kan det lätt sluta med ett helvete som ingen medicin fixar upp. fattaru? Eller vill du inte? Jag sätter mig ned och väntar, kommer det tack och beröm nu?
Mer
3 år 10 månader sedan #1259398 av krokus
Svar från krokus i ämnet Synefrin
Något är ju helknas med Richards medicinering. Höga doser koffein och annat åt uppåthållet, sedan massvis pillz åt det lugnare hållet (Haldol, Lyrica m.m.). Jag fattar inte att han fortfarande lever, att hjärtat orkar med allt detta.
Mer
3 år 10 månader sedan #1259448 av memphis
Svar från memphis i ämnet Synefrin
Allt som Richard äter är väl inte på recept? Tror han beställer en hel del piller på internet.
Mer
3 år 10 månader sedan #1259458 av Richard
Svar från Richard i ämnet Synefrin
Jodå, Synefrin o Koffein har jag inte på recept men jag har en blodtrycksapparat o enligt den är blodtrycket ok.
Mer
3 år 10 månader sedan #1259480 av krokus
Svar från krokus i ämnet Synefrin
Jag fattar ändå inte. Richard behöver flera liter Theralen för att somna, och på morgonen några kilogram koffein. Det är hästdoser av ALLT. Hur orkar den kroppen?!