Måste höra efter om detta! Leponex!

  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 9 månader sedan #1265077 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Måste höra efter om detta! Leponex!
Sjuksköterskor brukar inte veta ett skit. Knappt ens i närheten av alla läkare kan det. Jag tycker du ska kontakta psykläkare och vårdcentral. För det här som du beskriver låter allvarligt.
Mer
3 år 9 månader sedan #1265085 av Lelle
fan, nu hände det nyss igen
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 9 månader sedan #1265087 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Måste höra efter om detta! Leponex!
Åk till akuten. Om du är orolig. Får man fortare svar vad det kan va eller inte va. Bättre att åka för många ggr till akuten istället för få ggr för då kan det vara försent.
Mer
3 år 9 månader sedan - 3 år 9 månader sedan #1265088 av Lelle
borde kanske avbryta leponex. men det är inte så enkelt. Och det är inte så enkelt att bara byta. Jag har personal som tar hand om medicinen, har apodos och en ansvarig sjuksköterska.

Min läkare har nu 5 veckors semester, om jag ska byta medicin är det en hel lång väg att gå för personalen. Det går inte bara genom mig. Utan det måste personalen jobba för att jag ska kunna få en annan medicin. Det går nog inte verkligen på några dagar.

Jag ska dessutom iväg på ett sommarläger, som jag är inbokad på, kan helst inte dra mig ur.

Ett sätt att snabbt byta och få en annan medicin är att lägga in sig på psykiatrisk avdelning. Däremot vet jag att dessa psykavdelningar nära stockholm har besöksförbud pga corona!

Men det är den snabbaste utvägen, att lägga in sig på någon av de avdelningarna.
Last edit: 3 år 9 månader sedan by Lelle.
Mer
3 år 9 månader sedan #1265089 av Geta
Svimmar du, när det svartnar för ögonen? Blir du medvetslös?
Mer
3 år 9 månader sedan #1265090 av Lelle
kanske lite grann på gränsen till