Måste höra efter om detta! Leponex!

  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 9 månader sedan - 3 år 9 månader sedan #1264964 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Måste höra efter om detta! Leponex!
Om det inte går över boka tid på vårdcentralen. Kan vara diabetes. Sedan har du blivit mera törstig! Så man vet aldrig. Men tycker du är för ung att få diebetes! Men jag hade en kompis som fick diabetes vid 30! Så det kan drabba vemsomhelst fast det är ovanligt, men blivit lite vanligare!
Last edit: 3 år 9 månader sedan by Pimed.
Mer
3 år 9 månader sedan #1264996 av Rrusheflower
Jag har nått liknande, ibland är jag yr. Och ibland glömmer jag vad jag skulle säga eller göra.
Mer
3 år 9 månader sedan #1265067 av Admin1
Kanske kan det vara epileptiskt:
Absenser

Den här typen av anfall, som förr kallades petit mal, är en annan form av primärt generaliserat anfall. Dessa anfall varar endast några sekunder och har inte lika många och tydliga symtom. Du blir frånvarande, stirrar kanske tomt framför dig och svarar inte på tilltal. Du minns inget av anfallet efteråt, men kan kanske uppleva det som att du tappat tråden. Absenser kan komma åtskilliga gånger per dag.

neuro.se/diagnoser/epilepsi/symtom-vid-e...xEAAYASAAEgKagfD_BwE
Mer
3 år 9 månader sedan #1265072 av Lelle
det kan inte vara blodtrycksfall - som är orsaken då?
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 9 månader sedan #1265075 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Måste höra efter om detta! Leponex!
Kolla upp på vårdcentralen! Kanske är det leponexen som är bekymret. Vad vet vi? Vi kan bara spekulera i sånt här ovanligt utan att få fram ett skit vad det kan vara! Hört talas aldrig om nåt liknande. Finns inte ens på Google.
Mer
3 år 9 månader sedan - 3 år 9 månader sedan #1265076 av Lelle
har tagit antipsykotika i 7 år - och aldrig tidigare upplevt något liknande, som detta.

jag har tagit upp detta med sjuksköterskan, men hon kände inte igen detta.
Last edit: 3 år 9 månader sedan by Lelle.