Injektioner ?

Mer
3 år 8 månader sedan #1272447 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Injektioner ?
Tar den alltid på min säng, förr räckte det alltid med en, nu är alltid ett Förkläde med undrar var tar de de extrapengarna för det. Har aldrig gjort någon något, hur tänker min läkare om mig, jag är som bofinken Knut också namnet på bunkern i berget där civilförsvaret häckar i krigstid de räknar med att all personal går omkring i underkläder därinne vid skarpt läge, sedd av alla på naturprogram på ång TVns tid

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 8 månader sedan #1272458 av Pysen_87
Svar från Pysen_87 i ämnet Injektioner ?
Jag ska framföra min önskan om injektioner igen.

Är så trött på alla mediciner, sen dessutom så vill dom dra ner/Ta bort min hemtjänst?!
Min handläggare sa att du har haft hemtjänst så länge att du borde ha lärt dig ta dina mediciner utan insats. Behöver du mer hjälp så får du ansöka om annat boende....

Visste inte vad jag skulle svara på det?!
Mer
3 år 8 månader sedan #1272469 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Injektioner ?
Vad jag kan komma på är sök en boende stödjare borde en biståndsbedömare godta då har du någon som är utbildad till det, troligen en socionom som kan stödja dig och som kan ta dig med till ett fik på stan någonstans där jag bor betalar arbetsgivaren för fikat till boendestödjaren. En som blir en vän i vardagen även om denne får betalt för det. Men var noga med arbetstid och privatliv

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 8 månader sedan #1272513 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Injektioner ?
Idag ska jag ta min Nebidoinjektion.

Anchored in Christ ✟

Mer
3 år 8 månader sedan #1272522 av Lejonhjärta
Svar från Lejonhjärta i ämnet Injektioner ?
Gör det ont eller vänjer man sig? :tänk
Mer
3 år 8 månader sedan #1272526 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Injektioner ?
En injektion i häcken vänjer man sig vid, har varit med om injektioner var 14 dag i stort sett sedan 1974 du får fråga wasp om hur många gånger jag då har fått en injektion i ändan, i övre yttre kvadranten, alltså den sida av kroppen du växlar helst varje gång, den sida du väljer delar du upp i 4 bitar i den övre yttre kvadranten aldrig höger vänster då har du missat 'poängen, övre yttre för att vara säker.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum