seroquel, någon med erfarenhet av den?

Mer
17 år 5 månader sedan #54611 av Jonna7
Är det någon som har erfarenhet av denna medicin? Är den bra? Biverkningar? Jag ska få denna istället för zyprexa som gjort att jag ökat en del i vikt.

Är lite rädd att det ska gå som förra gången då jag mådde hemskt dåligt av abilify.
Mer
17 år 5 månader sedan #54612 av Isa-Alise
Man kan bli lite trött av Seroquel, men i gengäld sover man bra på den...
Mer
17 år 5 månader sedan #54613 av Jonna7
Det är bara bra eftersom att jag ofta har svårt att sova även med sömnmedicin fastän zyprexan gör en trött.
Mer
17 år 5 månader sedan #54623 av Aspergergirl
Du Jonna.... Kan inte du byta bild i din profil så vi inte har samma? Det blir lite rörigt tycker jag om vi har likadana. Tycker inte du det? Jag hoppas inte du tar illa upp för att jag skriver detta till dig. Det är inte meningen. Det kanske bara är jag som blandar ihop oss i olika trådar när vi bägge har svarat... Jag tvingar dig inte att byta utan valet är förstås ditt, men jag hade uppskattat om du gör det. Kram /A
Mer
17 år 5 månader sedan #54676 av aspie
Har precis samma åsikt. Jag skriver också till ett aspergerforum, och där jag har varje gång reagerat, när någon har (antagligen utan att själv ha märkt det) valt en avatar som någon av de "äldre" forum-medlemmarna använder. De har inte varit sådana fall, att de skulle ha valt min bild, utan jag har helt automatiskt reagerat när detta hänt åt vem som helst. Själv upplever jag det ganska distraherande om olika personer har samma avatar, eftersom jag brukar titta alltid först på bilden för att identifiera personen.

Idealiskt skulle vara om avatarbilderna skulle kunna vara "öronmärkta" så att det skulle inte ens av misstag gå att ladda upp en avatar som redan är i bruk, likadant som man kan inte ta samma nick som redan någon annan använder.

Jonna, ursäkta mig och ta inte illa opp. Jag rekommenderar också att Du skulle byta avatar, eftersom Du tog den i bruk mycket senare än Aspergergirl.

- aspie
Mer
17 år 5 månader sedan #54683 av Jonna7
Svar från Jonna7 i ämnet AVATAR
Ja, bara jag inte tagit någon annans avatar igen då. :) Jag kan ju inte anpassa mig efter andra hela tiden och tänker inte ändra igen. Hoppas ni är nöjda nu. Jag förstår ju helt och fullt ert resonemang men som sagt så kan jag ju inte fortsätta ändra min avatar utifrån vad andra tycker.