En del livsviktig info om värktabletter !

Mer
16 år 7 månader sedan #92056 av Geta
Nog kan gallstenar skifta litet i grönt.
Grapefrukt och en del medicin är inte bra ihop.
Nu kommer jag in på vad.
Mer
16 år 7 månader sedan #92060 av Mammas son

Geta skrev: Nog kan gallstenar skifta litet i grönt.
Grapefrukt och en del medicin är inte bra ihop.
Nu kommer jag in på vad.


Jag provar återigen att svara på ett av dina inlägg, för att se om du svarar på det jag skriver dig. Det gjorde du inte förut, men jag provar igen.

Visst. Gallstenar kan säkert skifta lite i grönt. Fast illgröna klumpar som man ser på bilder efter en leverrensning är det ju absolut inte på tal om. Dessa klumpar som man får ut, genom anus, efter en så kallad leverrensning är helt enkelt oliviljan som blandats med grapefruktjuicen och hänt något med det. Klumparna går ju att dela. Gallsten säger ju en del om konsistensen på riktiga gallstenar.

Även om lite grönaktiga stenar kanske kan förekomma så har jag inte sett någon sådan.
Mer
16 år 7 månader sedan #92062 av Geta
De gallstenar jag har sett tycker jag har skiftat
i grönt.
Nu kommer jag inte ihåg var jag har sett gallstenar.
Det måste ha varit i någon samling inom
sjukvården.
Det här är kanske inte så viktigt med gallsten på Viska.


Hur står det till med dig idag Mammas son?
Mer
16 år 7 månader sedan #92066 av Mammas son

Geta skrev: De gallstenar jag har sett tycker jag har skiftat
i grönt.
Nu kommer jag inte ihåg var jag har sett gallstenar.
Det måste ha varit i någon samling inom
sjukvården.
Det här är kanske inte så viktigt med gallsten på Viska.


Hur står det till med dig idag Mammas son?


Gallstenar skiftar säkert i färg. Detta är en bild på dom bitar man får ut genom avföringen vid leverrening:

www.regaininghealthnaturally.com/images/...green_gallstones.jpg

Så gröna har dom väl inte varit? 8O

Med mig är det bara bra. Jag har börjat dricka lite smått. Dock går det bara bra med tjockare drycker. Näringsdryck utspädd med vatten 50/50, och sedan adderat lite Thick 'N Easy, går bra att dricka någorlunda. Under förutsättning att jag fått Primperan och Haldol före. Jag har gått upp ett par kilo i vikt, och mår mycket bättre. Dom har helt klart kunnat minska på både premedicineringen med den intravenösa näringen, för att jag kunnat dricka lite näringsdrycker. Även en soppa har jag druckit med sugrör. :)

Hur är det med dig?
Mer
16 år 7 månader sedan #92067 av Geta

Mammas son skrev:

Geta skrev: De gallstenar jag har sett tycker jag har skiftat
i grönt.
Nu kommer jag inte ihåg var jag har sett gallstenar.
Det måste ha varit i någon samling inom
sjukvården.
Det här är kanske inte så viktigt med gallsten på Viska.


Hur står det till med dig idag Mammas son?


Gallstenar skiftar säkert i färg. Detta är en bild på dom bitar man får ut genom avföringen vid leverrening:

www.regaininghealthnaturally.com/images/...green_gallstones.jpg

Så gröna har dom väl inte varit? 8O

Med mig är det bara bra. Jag har börjat dricka lite smått. Dock går det bara bra med tjockare drycker. Näringsdryck utspädd med vatten 50/50, och sedan adderat lite Thick 'N Easy, går bra att dricka någorlunda. Under förutsättning att jag fått Primperan och Haldol före. Jag har gått upp ett par kilo i vikt, och mår mycket bättre. Dom har helt klart kunnat minska på både premedicineringen med den intravenösa näringen, för att jag kunnat dricka lite näringsdrycker. Även en soppa har jag druckit med sugrör. :)

Hur är det med dig?


Det var skönt att höra att det börjar rätta sig till med
dig igen!

Med mig är det inte någon större fara. :)