Första dagen på Abilify

  • aivo
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
16 år 7 månader sedan #92407 av aivo
Svar från aivo i ämnet Första dagen på Abilify
grejen är att jag är _jättekänslig_ på mediciner så jag reagerar väldigt starkt på små förändringar.. och väldigt fort också
Mer
16 år 6 månader sedan #92419 av ***Nina***
Jag märkte skillnad snabbt på abilify.Dock är jag bipolär och ligger på en dos på 7.5mg.
  • aivo
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
16 år 6 månader sedan #92439 av aivo
Svar från aivo i ämnet Första dagen på Abilify
sov typ inget inatt..

jo jag är svagt bipolär också, medicinerna har verkligen hjälpt mig
Mer
16 år 6 månader sedan #92443 av Bitte
Svar från Bitte i ämnet Första dagen på Abilify
Abilify är en bra medicin när man vant sig vid den. Har själv haft den och fungerade också bra för mig.
Mer
16 år 6 månader sedan #92475 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Första dagen på Abilify

Fredrik skrev: Det är bara bra med mig admin. Arbetsträningen gick väldigt bra och nu har jag fixat ett jobb, en lönebidragsanställning.

Allt går väldigt bra och jag mår bra, hoppas ni andra har det bra också. Vill passa på att tacka för allt stöd jag fått från den här underbara sidan.

Mvh Fredrik.


Gratulerar till jobbet! Det var starkt gjort av dig att börja jobba igen. Jag har misstänkt att du jobbar, eftersom du inte varit här på väldigt länge. Du var ju väldigt aktiv här tidigare. Alla gamla medlemmar mår hyfsat egentligen utom möjligen Aspergergirl och Saari, som har haft lite problem på sistone.
  • aivo
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
16 år 6 månader sedan #92494 av aivo
Svar från aivo i ämnet Första dagen på Abilify

Fredrik skrev: Första tiden när man börjar med abilify så är nog risken stor att du får problem med sömnen. Skaffa en bra sömnmedicin direkt då.

Sömnproblemen var övergående för mig (äter Abilify).

Lycka till!


Min läkare gav mig inget sömnmedel, så störigt att jag behöver veta allt om min egen vård, ska nog byta läkare snart... nu är hon på semester :lol: