Zyprexa o Aspergers Syndrom

  • Exon
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
19 år 5 månader sedan #6837 av Exon
Svar från Exon i ämnet Till ninni!
ninni vem tänker du svara via e-mail? Mig eller Criss?

/Linda
<!-- e --><a href="mailto:nallemaja1982@yahoo.se]nallemaja1982@yahoo.se[/url]<!-- e -->
Mer
19 år 5 månader sedan #6840 av ninni
Svar från ninni i ämnet Zyprexa o Aspergers Syndrom
Jag har skrivit till dig Linda!

Ninni
  • Exon
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
19 år 5 månader sedan #6846 av Exon
Svar från Exon i ämnet Zyprexa o Aspergers Syndrom
Märkligt. Jag har inte fått någon e-mail från dig. Är det säkert att du skrivit rätt mailadress?

/Linda
<!-- e --><a href="mailto:nallemaja1982@yahoo.se]nallemaja1982@yahoo.se[/url]<!-- e -->
Mer
19 år 5 månader sedan #6856 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Livet är skit ibland.

Criss skrev: Sen vore det bra om någon kunde framställa ett hyfsat bra preparat med, som INTE ger diabetes och viktökning som möjliga biverkningar/följdsjukdom.


Risperdal ger knappt någon risk för diabetes. Jag tar 1 mg/dag och jag har inte märkt någon viktökning. Nackdelen med Risperdal är att det kan höja prolaktin, men det går iofs att mäta i blodet om det är förhöjt och det drabbar heller inte alla.
  • Exon
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
19 år 5 månader sedan #6874 av Exon
Svar från Exon i ämnet Zyprexa o Aspergers Syndrom
Jag blev jätte tjock av Risperdal. :cry:
  • Axons
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
19 år 5 månader sedan #6876 av Axons
Svar från Axons i ämnet neuroleptica asperger
hej har provat de mesta och när de gäller dopaminreceptorblockerade medel så verkar de till synes inte så bra pga av ja blir mera selektiv och szitsoid,frustration,fedbackproblamatik.har provat amfetamin med bra resultat men de svårt att behålla balansen pg av sosiala problem och ovisshet om framtid medicinering. går nu på abilify och kommer att bli avsärmad men bra mot szitsoida personlighetsstörningar sosialt,uthålligare .skulle vilja pröva serotoninåterupptagshämmare och samt noradrenlinåterupptagshämmar med antihistamin typ teralen vid behov . tränar endels så de skulle inte hämma styrkan, fettförbränning så mycket .
skulle vilja ha kontakt med andra som har erfarenhet om asperger och kunna tjatta med om de är någon som är intreserad.
<!-- e --><a href="mailto:patrik.kylander@tele2.se]patrik.kylander@tele2.se[/url]<!-- e -->
mvh
patrik kylander