Vi är bra!

Mer
13 år 4 månader sedan #358131 av Isa-Alise
Svar från Isa-Alise i ämnet Vi är bra!
Viska är nog världens bästa schizofreniforum. Detta är ingen överdrift. Viska är bäst! :tummenupp
Mer
13 år 4 månader sedan #358148 av Traxerity
Svar från Traxerity i ämnet Vi är bra!
Jag är intelligensbefriad och ansvarslös.
Men bemöta folk med repsekt det är en bonus man tackar för ditt fina inlägg :D
Mer
13 år 4 månader sedan #358149 av tryskey
Svar från tryskey i ämnet Vi är bra!
Jag tycker inte att du är varken intelligensbefriad eller ansvarslös. Men jag tror du är ganska arg på saker och ting och att du också har väldigt goda skäl till att vara det. Så det är lugnt för min del.

För några år sedan var jag så neddrogad med Leponex och annat sånt, så jag knappt kunde fullfölja en mening. Jag mådde skit och var arg och besviken på livet i stort. Jag försökte göra så gott jag kunde, man kan inte göra mer än så.
Jag är glad över att det fanns folk som stod ut med mig då och gav mig mer än en chans när saker och ting blev fel eller när ilskan spillde över på någon som den inte var menad för.
Det blir så ibland. Det betyder inte att man är dum på något sätt.
Mer
13 år 4 månader sedan #358150 av mopa
Svar från mopa i ämnet Vi är bra!
Viska är bäst. Med trevliga o snälla medlemmar. :D
Mer
13 år 4 månader sedan #358152 av Traxerity
Svar från Traxerity i ämnet Vi är bra!
tryskey,

Själv är man kalle anka typ. Blir sur om vädret är i min väg. Vem vill ha snö i ögonen och jag tror ingen vill det.
Så jag är lätt irriterad men det ingår i ADD så inget ovanligt för folk som mej.
Teori klarar jag inte av sitter som ett frågetecken om någon frågar mej om redovisning till en bok
eller om dom säger jag ska göra en tankekarta. Då blir det tvärstopp i huvudet.
"Vad ska man göra här" frågar jag minst 10 gånger till läraren :D
Mer
13 år 4 månader sedan #358386 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Vi är bra!
Ärligt talat är jag besviken över att inte Alternativ har skrivit i denna tråd. :lol: