Uppgraderingen

Mer
12 år 9 månader sedan #419321 av Isa-Alise
Svar från Isa-Alise i ämnet Uppgraderingen
Det är lätt! Du högerklickar bara på din avatar och klickar sen på spara som... då kommer avataren att sparas där du vill, i mina bilder på skrivbordet, t.ex.

Sen vet jag ju inte hur man laddar upp den till Viska igen... det får jag lära mig när sajten är uppdaterad...
Mer
12 år 9 månader sedan #419323 av Isa-Alise
Svar från Isa-Alise i ämnet Uppgraderingen
Det är lättast att högerklicka på avataren på sida ett ovanför inloggningen...
Mer
12 år 9 månader sedan #419325 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Uppgraderingen
Tack Isa, nu ligger både min egen och Fantasios avatarer på mina bilder i datorn.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
12 år 9 månader sedan #419336 av Bitte
Svar från Bitte i ämnet Uppgraderingen
Nu har jag också sparat min avatar på min dator.
Mer
12 år 9 månader sedan #419376 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Uppgraderingen
Bitte du behöver inte spara din avatar, eftersom den finns i avatargalleriet. De är bara de som laddat upp egna avatarer som kanske förlorar dem vid uppgraderingen.

Efter uppgraderingen kommer sajten att helt byta utseende och bli annorlunda. Forumet kommer att bli toppmodernt med helt nya funktioner. Ny skriklåda och chatt kommer det också att bli. I och med att sajten uppgraderas så är framtiden för Viska räddad. Om inte uppgradering sker kan Viska sluta fungera om 5-10 år.
Mer
12 år 9 månader sedan #419377 av koi
Svar från koi i ämnet Uppgraderingen
Vad bra. Jag tycker det låter spännande med en chatt. Får se om man vågar prata med någon där. :)