Viska läger i Skåne!

Mer
11 år 11 månader sedan #489402 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Viska läger i Skåne!
Ja, jag menar jag är ju inte hel? :lol: Jag saknar ju en äkta hälft! :dans

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
11 år 11 månader sedan #489405 av CountZer0
Svar från CountZer0 i ämnet Viska läger i Skåne!
Pröva "Brevweb.com", Nissegossen!
Där hittade jag en brevvän!
En RIKTIG VÄN!!! :D
Så trevlig som du är, Nissegossen, så lär du nog
hitta din DRÖMKVINNA där på ett nafs! :)
Mer
11 år 11 månader sedan #489410 av malin71
Svar från malin71 i ämnet Viska läger i Skåne!
Du är hjärtligt välkommen precis som du är, CountZero. :D Man behöver inte prata en massa om man inte vill. Man kan sitta och lyssna på andra eller bara njuta av naturen här.

Det hade varit jättehärligt om du ville komma.

:hjärta
Mer
11 år 11 månader sedan #489411 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Viska läger i Skåne!
Nja, du har inte mött mig IRL, så låt det vara osagt! Jag har inte den vokabulären som jag har på viska, utan har ett annat sätt att uppföra mig på och dessutom så, ser jag inte så bra ut numera och kanske uppför mig, visserligen oerhört rakt och ger svar på tal, men det sätter griller i huvudet på fruntimmer, men jag kan vända på handen och klä upp mig i byxa och kavaj och uppföra mig på ett helt annat sätt. när jag går ut med en struken vit skjorta och kritstrecksrandig grå kostym, borstade snygga skor, vilket vad gäller jag är ytterst sällsynt här ikring så skiner fruntimmrerna upp och säger förundrat, vad snyggt och när jag stod i kön till en pressbyråkiosk med kostym och allt och en kille som jag kände igen ifrån Hiisinge Hilton (Lillhagens sjukhus) så råkade jag bli arg på honom för att han trängde sig före alla andra och en tjej framför mig öppnade sin mun och sa åt mig, men ser du då inte att han inte kan ta vara på sig?

Då spelade jag ut hela registret och gick så hårt åt henne och jag berättade att jag kände igen honom och sade jag har samma diagnos som honom och har mött honom på sjukhuset och inte ens där i kaféet hade han kunnat göra så. Jag gick hårt åt henne och en annan patient som stod lite avsides tog tag i mig och sade; Jag kände inte igen dig först utan undrade vem det var som talade med sån pondus! :vissel

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
11 år 11 månader sedan #489438 av CountZer0
Svar från CountZer0 i ämnet Viska läger i Skåne!
:D :D Nissegossen! jag tror att Brevweb.com är något för dig!!
Där kan du kanske möta ditt livs älskade!!! :D
( Du som pratar så trevligt här på Viska.se, gör säkert det i brev
till en trevlig tjej, som delar dina intressen, också!!! :D )

Jag har fått en fin vän för livet, tack vare BrevWeb.com!!! :D

TACK, MALIN!!! :D
Att höra att man inte behöver prata,
utan att man kan sitta och njuta av naturen,
och samvaron,
gör mig MER än sugen på att FAKTISKT följa med!!! :D
Mer
11 år 11 månader sedan #489445 av maria-w
Svar från maria-w i ämnet Viska läger i Skåne!
Jag är oxå en sån som inte kan prata :)