Hur kom det sig att ni valde den avatar som ni har?

Mer
8 år 2 månader sedan #806625 av cecilia76
Bild säger mer en tusen ord, är det så? Min avatar påminnner mycket om ett pennskrin jag hade när jag var typ nio. På detta var en fin bild på manga figur. Gillar sånt. Pennskrinet fick jag av min riktiga mor. Hon fick jag träffa två, tre gånger under min uppväxt.
Mer
8 år 2 månader sedan #806636 av Geta
Har för mig att aspie har samma avatar.
Mer
8 år 2 månader sedan #806679 av mopa
För att den är lika knasig som jag.
Mer
8 år 2 månader sedan #806729 av MsTibbs
Jag tror jag har rosa hår på avataren? I såfall är det en tid då jag levde som jag önskade. Med roligt hår och roliga kläder. Mådde dock inte så bra var två gånger på psyket i den vevan. Men festival och bondagekläder!!!!
Mer
8 år 2 månader sedan #806746 av Nissegossen
För att jag är jag. Det var så att innan hade jag andra avatarer och användarna här på viska tyckte jag inte motsvarade bilden de fått av mig, med min snuttefilt och tumme i munnen. Det var Linus om jag inte har fel och eftersom de bråkade om bilden tog jag Bart simpsson, men det gillade jag inte själv och bad Admin förminska en bild av mig själv som rökandes vid min dåvarande dator. Sedan när jag lade av rökat så tyckte jag att jag skulle ha den avatar jag har idag och bad i vanlig ordning Admin om hjälp.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
8 år 2 månader sedan #806796 av Pentagon
Påpassligt nog fanns det en avatar med min favoritfrukt chili. Jag är en väldigt flitig användare av chili i all matlagning.