Vår Trogne Nils del 2!

Mer
7 år 2 månader sedan #906126 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Vår Trogne Nils del 2!
För det första måste ge en positiv kritik, därefter kan jag skälla ut er, det är ju bra att ni uppskattar att jag skriver här, men spar er med superlativen det är ju bra och att leverera positiv kritik får de lära sig i ssk utbildningen.

Vad sjutton pågår här öppet för alla och det bakom min rygg. Drummer ta det lugnt med vad du skriver, min vardag får ni uppleva om ni kommer hit. Anledningen till att en gäst och min sambo klagade på dåligt skalad potatis var bara för klagandets egen skull. Jag sade då, ni får god mat om ni är missnöjda skala potatisen gör som de gjorde förr och då kokade man dem med skalen på. Det enda mitt ex sade när jag lagat middagen, då sade jag smakar inte det här gott går jag ned och köper en pizza, den enda kommentar var, vad gott det här var.

Har aldrig behövt köpa en pizza till någon jag serverat min mat till.

Drummer, inte mer nu på mig, men efter att jag gått dit alla andra är, kan du ju skriva en nekrolog, men då är jag inte här för att läsa den. Det intressanta är ju eftermälet som man troligtvis inte läser.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
7 år 2 månader sedan #906139 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Vår Trogne Nils del 2!
Jag har skrivit hyllningsposter till flera medlemmar på Viska för att gäster och nya medlemmar ska få en inblick lite om aktiva medlemmars leverne och intressen! Jag ska inte skriva ngt mer Nisse om dig! Du är nog den första som reagerar negativt på mina hyllningsposter för dom är alltid välmenade!
Mer
7 år 2 månader sedan #906142 av Geta
Svar från Geta i ämnet Vår Trogne Nils del 2!
Jag tror att Nissegossen gillar det, men vill inte låtsas om det.