Viska har bytt webbhotell!

Mer
5 år 11 månader sedan #1057737 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Viska har bytt webbhotell!
Sajten har varit trög de senaste 4 dagarna. Jag har diskuterat med webbhotellet och fått en ökning av minnet från 125 MB till 500 MB för 1-2 timmar sedan. På gamla webbhotellet var det också 512 MB. Alla säger att det är snabbare nu.
Mer
5 år 11 månader sedan - 5 år 11 månader sedan #1057933 av Maxjohan1983
Behöver du någonsin pengar till att driva webbhotell. Då kan jag donera 50 sek i månaden.
Tänkte så du vet. Tycker egentligen att inte du ska behöva stå för hela kostanden med att driva Viska.
Då jag får och har fått så mycket positivt av att Viska finns!

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Last edit: 5 år 11 månader sedan by Maxjohan1983.
Mer
5 år 11 månader sedan #1057936 av Lugn
Svar från Lugn i ämnet Viska har bytt webbhotell!
Bra jobbat!! <3 Mycket snabbare nu! Men vore trevligt med ett lite modernare forum också, men det kan du lösa i framtiden! :)
Mer
5 år 11 månader sedan #1057943 av notwoodstock
Bra jobbat, Admin1!

Har respekt för komplexitetsnivån. Bestämde mig för åratal sedan att inte ens titta på HTML.

Du borde ha bättre uppmuntran på något sätt?!
Mer
5 år 11 månader sedan #1057975 av Nissegossen
Problemet är bara att Admin aldrig avslöjat vad han heter eller gå att nå på telefon, visste vi det gissar jag att i så fall är det inga problem för oss att sända en gratifikation

Jag har för länge sedan frågat om han har en plats på ett anonymt ställe där vi får har möjlighet att få någonstans där vi kan skicka saker till honom där han säkert får gåvan. Svaret har alltid varit nej!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 11 månader sedan #1057977 av Geta
Svar från Geta i ämnet Viska har bytt webbhotell!
Lugn, vad menar du med modernare forum? Vad har du för erfarenhet av det?:va?