Viska har bytt webbhotell!

Mer
5 år 11 månader sedan #1058329 av Geta
Svar från Geta i ämnet Viska har bytt webbhotell!

Lugn skrev: det här forumet ser gammalt ut menade jag bara...jag jobbar som grafisk designer...kanske kan hjälpa till lite!<3


Det är två tjejer som har gjort ett arbete för kandidatexamen i sociologi, på Viska. De skrev att designen på Viska är amatörmässig men det gör att det är låga trösklar på sajten. De menade något positivt. Vi eftersträvar nog inte att vara tjusiga eller flashiga.
Mer
5 år 11 månader sedan #1058337 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Viska har bytt webbhotell!
Nu går all min tid att fixa till sajten efter bytet av webbhotellet. Andra saker lägger jag i malpåse för jag saknar tid. Forumet är Kunena och utseendet styrs av mallar och mallar kräver annat än grafisk design. Det finns andra mallar eller utseenden att köpa. Det kan också gå att göra egna mallar till Kunena och det får du göra göra om du kan, men jag har själv ingen möjlighet att engagera mig i detta du får göra det självständigt och till 100 % själv. Det går att sälja sådana mallar för 100 kr per köpare. Det kan nog inbringa mycket pengar för det finns miljontals Kunena forum
Mer
5 år 11 månader sedan #1058339 av Kn@sen
Svar från Kn@sen i ämnet Viska har bytt webbhotell!
Håller helt med, funktion är viktigare än massa flash och krimskrams. Är man en kommersiell sajt som tjänar pengar kan man lägga krut på massa lullull och anställa och betala för server hallar, men som en site som denna med många besökare och inlägg som drivs av Admin1 utan annonser bör man göra den enkel. ,
Mer
5 år 11 månader sedan #1058346 av lumpi
Svar från lumpi i ämnet Viska har bytt webbhotell!
Låt det vara som det är! Det är en del av charmen, som sagts tidigare, funktionerna är viktigare än ett flashigt yttre, det klär inte Viska tycker jag. Det här forumet är unikt och k-märkt (säger vi) och fridlyst :mrgreen:
Mer
5 år 10 månader sedan #1061161 av lumpi
Svar från lumpi i ämnet Viska har bytt webbhotell!
chatten är konstig, meddelanden kommer huller om buller å vissa försvinner :? är det bara hos mig?
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
5 år 10 månader sedan #1061203 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Viska har bytt webbhotell!
Det är webbhotellet som meddelar sig via pm att gränsen är överstigen, hur det är med övriga funktioner vet jag inte? Men dem visar flera olika sorters meddelanden?

Vars är världen på väg?