Vad vi har, att förlora

Mer
5 år 11 månader sedan - 5 år 11 månader sedan #1060880 av Geta
Svar från Geta i ämnet Vad vi har, att förlora
Jag står för vad jag påstår. Vi är ingen psykiatripersonal som ska tåla vad som helst. En del av oss har diagnosen schizofreni. Vi tål inte vad som helst. Det finns medlemmar som är kloka och inte medverkar i diskussionen. Jocke, du hotar. Om du tycker att det är på sandlådenivå så får det stå för dig. Jag vet att det är flera som vill ha bort mig från Viska. Det här är ett ypperligt tillfälle att lyckas med något sådant.
Last edit: 5 år 11 månader sedan by Geta.
Mer
5 år 11 månader sedan #1060882 av Nissegossen
Tråden har blivit spam ta bort den

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
5 år 11 månader sedan #1060889 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Vad vi har, att förlora
Hotar jag? Nä, vill bara säga att jag försökte höja på nivån som den pojke som åstadkom dammolnet orsakade med sitt agerande.

Jag menade inte att ifrågasätta, jag menar absolut att du är behövlig på denna site! Jag kände att jag var tvungen att yppa mig i denna fråga för det gäller viskas hela existens! Det sägs att jag ska säga förlupna ord i hastigheten, men det är ingen ursäkt, men jag vet inte ens om jag lever ett värdigt liv då så många kan ifrågasätta mig som person.

Detta är ett helhetsbegrepp och jag är verkligen ledsen över att du tar mig som ett hot Geta?

Vars är världen på väg?
Mer
5 år 11 månader sedan #1060906 av krokus
Svar från krokus i ämnet Vad vi har, att förlora

Geta skrev: Jag tvivlar på att om något sånt här hänt på Aspergerforum så hade inte alla varit så här förstående.

På Aspergerforum stänger moderatorerna av medlemmar som stör på olika sätt. Visst har Jesus/Magnus varit medlem på Aspergerforum och blivit avstängd? Kanske inte var Jesus/Magnus, kan ha varit matterik?