Klockan 17:00 är jag raderad från Viska för jag vill detta!

Mer
5 år 5 dagar sedan #1147453 av krokus
Geta,
Tack! Du skrev "sambo" istället för "kvinna". Han äger inte henne.
Mer
5 år 5 dagar sedan #1147456 av Geta
Hans sambo har nog skämt bort honom. Därför förstår han inte oss andra, som har fått klara oss själva och är nöjda med vår lott.
Mer
5 år 5 dagar sedan #1147458 av Miika
Jag är stolt över att jag klarar mig själv och inte lever på någon annan. Sen gillar jag faktiskt second hand också
Mer
5 år 5 dagar sedan #1147463 av Recard2016
Nej Krokus hans kristna partner räddar ju honom från alla homo/trans/bi-sexualitet.
Mer
5 år 5 dagar sedan #1147486 av Amandara
Han säger samma sak en miljon gånger. Bilolycka, komet, tinnitus... Tvekar inte på att han har det svårt men han verkar inte bearbeta något genom att skriva. Han får inte distans till något. Men han hör hemma här.
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
5 år 5 dagar sedan - 5 år 5 dagar sedan #1147489 av Jocke
Som jag har förstått det så är U.J konsekvent med sina beslut, han backar sällan! Har bara som åskådare kunna åse att han skrivit och använt smädande ordalag mot just vissa medlemmar som inte faller honom i smaken.

Slödder och queer fantasmer kan nog undvikas, men om man har dålig ölsinne, så bör man nog tänka på att trappa ned intaget till minimum, och ändå få full utbyte av drickat! Det är inte kvantiteten det åberopas utan kvalitén i sig är viktigare.

Har tvekat att skriva ngt om detta, då jag tycker det är upp till varje människa ett givande och tagande till varandra! Men det gäller att stå på sig, det är viktigt för alla , men tyvärr är jag ingen direkt expert på konflikthantering! Sysslar mest med etisk filosofi, där känner jag mig närmare min genre angående moral och rätt och fel.

Men alla har rätt i denna fråga som jag bedömer det, men jag trodde inte U.J ville vara en slags förlorare i detta spel? Men den här gången kanske han satsade fel?

Vars är världen på väg?
Last edit: 5 år 5 dagar sedan by Jocke.