Klockan 17:00 är jag raderad från Viska för jag vill detta!

Mer
5 år 5 dagar sedan #1147492 av Miika
Som Jocke skriver, Utomjordingen behöver se över sin alkoholkonsumtion
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
5 år 5 dagar sedan #1147500 av Jocke
Jo men Miika, det finns säkert flera olika filosofier för hur man kan meddela ngn sin åsikt? Att vara övertydlig är en sak, en annan att vara rak på sak och stå för sin åsikt, är en annan femma! Men jag tycker det är viktigast att komma underfund med det om det själv! U.J har ju flera ggr sagt att han lätt glömmer ngt han skrivit i fyllan, det finns ett finare ord för fylleångest som heter Ågren!

Han erkände ju att han inte minns vad han skrev, det måste vara skitjobbigt och på det få det på sig att han måste be om ursäkt? Vad jag förstår så blir det en dubbel sida för honom som redan erkänt ,att hann måste rakt på sak be om ursäkt, han faller mellan stolarna då det blir en principfråga för honom.

Han kan nog återkomma, om han inte faller djupare in i ngn slags depression, vilket är onödigt. Dämpa bara intaget så fixar sig det mesta!

Vars är världen på väg?
Mer
5 år 5 dagar sedan #1147501 av Geta
Jag tycker också att det är lite hårt att begära att Utomjordingen ska be om ursäkt. Det är inte så enkelt.
Mer
5 år 5 dagar sedan #1147502 av Miika
Det var en fyllegrej och jag är säker på att han kommer tillbaka. Men om man dricker så man inte minns vad man gjort så dricker man för mycket
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
5 år 5 dagar sedan #1147504 av Jocke
Jag har själv kommit underfund med om att jag tidigare har druckit för mycket, men har dragit den konsekvensen att jag har minskat kraftigt på drickandet. Jag kan inte ta ställning för ngn i den här frågan då alla har sin rätt att uttrycka sig!

Kanske jag är konflikträdd, men visar mod på ngt annat sätt? Motsägelsefullheten är filosofins stora estetiska fråga!

Vars är världen på väg?
Mer
5 år 5 dagar sedan #1147509 av Recard2016
Ska utomjordingen komma tillbaka får han nog göra de som nykter. Han skrev att hans kvinna inte vågade vara hemma när han drack för han blev arg o aggressiv, det borde varit en väckarklocka, arga fyllon gillar ingen.