Nyhetsbrevet på webben

Mer
4 år 4 månader sedan #1215316 av Admin1
boe kan inte läsa nyhetsbreven på webben. Det står bara Nyhetsbrev. Själv kan jag lösa nyhetsbreven på webben utan problem.

Hur är det med dig?

Kolla i menyn Sök m.m och klicka på nyhetsbreven.
Mer
4 år 4 månader sedan #1215317 av Geta
Svar från Geta i ämnet Nyhetsbrevet på webben
Jag kan läsa nyhetsbrevet på webben men det är vitt först en liten stund innan nyhetsbrevet syns.
  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 4 månader sedan - 4 år 4 månader sedan #1215320 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet Nyhetsbrevet på webben
jag väntade nog drygt 20sekunder efter att jag klickat på "nyårsbrevet" eller vad det stod och det hände ingenting utan bara tuggade så jag klickade på ett annat "nyhetsbrev" och då dök det upp rätt snart, sen när jag klickade igen på "nyårsbrevet" så dök det upp fort.

använder Chrome på linux. kan tillägga att det brukar dröja 3s drygt för sidor i forumet i vanliga fall

edit2, testade med samma procedur igen och samma resultat så det verkar inte ens som den kollar i cachen (på min PC) först innan den hämtar den saktfärdiga vägen från servern

edit3. när jag gick in på samma procedur en tredje gång så dök "nyårsbrevet" upp väldigt fort däremot (så min teori om cache grejjen är säkert helt galet), men så när jag försökte igen en fjärde gång så såg det tomt ut på nyhetsbrev så jag antar att det är nån som meckar.

edit4: nu verkar det funka på de flesta nyhetsbrev fort men däremot (minst) en som bara står och tuggar: den med
Sändningsdatum : 13 dec 2019
Last edit: 4 år 4 månader sedan by PsychoWard.
Mer
4 år 4 månader sedan #1215328 av Kn@sen
Svar från Kn@sen i ämnet Nyhetsbrevet på webben
Bara tuggar, på datan och telefonen. Nåt knas är det.
Mer
4 år 4 månader sedan #1215330 av Geta
Svar från Geta i ämnet Nyhetsbrevet på webben
Efter en liten stund visar det sig. Först är det vitt.
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
4 år 4 månader sedan #1215341 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Nyhetsbrevet på webben
Jag fick nyhetsbrevet denna gång i min spambox!

Vars är världen på väg?