Oavlåten användning av tidigare inlägg

  • ingrid64marie
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
4 år 2 månader sedan #1231423 av ingrid64marie
Oavlåten användning av tidigare inlägg skapades av ingrid64marie
Jag vänder mig först och främst till Admin, upptäckte ett inlägg som lagst in på skriklådan, inlägget var dock inte inlagt av mig kan tillägga att jag skrev ett inlägg om något annat som försvann medan jag skrev som var ämnat till skriklådan men i och med att det försvann i skrivande stund, brydde jag mig inte . Får sen se att det ligger ett Inlägg på skriklådan som jag ej lagt in själv tagen från sitt sammanhang från tråden pedofil problem. Då PW kommenterade inlägget och av den anledningen tror jag att han är den skyldige . Jag vill att han får en reprimand, kan ej vara tillåtet att manipulera med det skrivna ordet.
  • ingrid64marie
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
4 år 2 månader sedan - 4 år 2 månader sedan #1231431 av ingrid64marie
Svar från ingrid64marie i ämnet Oavlåten användning av tidigare inlägg
Livstid avstängning.

Det är mycket märkligt, fått 2 mail ni om inlägg på min tråd jag la in båda från PW min sambo är vittne, på det första vad ska jag ha för straff, på det andra att jag ska få smaka på min egen medicin. Var snäll och avlägsna han Admin, han spelar falskspel.
Last edit: 4 år 2 månader sedan by Admin1.
  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 2 månader sedan #1231433 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet Oavlåten användning av tidigare inlägg
oroa dig inte "ingrid"

admin har nog IP loggar och perfekt dokumentation på vad som hänt
  • ingrid64marie
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
4 år 2 månader sedan - 4 år 2 månader sedan #1231434 av ingrid64marie
Svar från ingrid64marie i ämnet Oavlåten användning av tidigare inlägg
Och jag har inläggen sparat på telefonen du skicka innan tänk på det och du citera inte mitt inlägg i skriklådan rätt, det hade sina små men distinkta fel.

Sk PW vara kvar går jag nu, sköt om er, lev väl.
Last edit: 4 år 2 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 2 månader sedan #1231443 av memphis
Låt inte PW vinna över dig snälla ingrid64marie! Vi kommer att vinna detta! Jag har kontaktat Admin i ett PM men jag tycker att du också borde göra det, för jag vet ju inte i detaljerna vad som hänt.
Mer
4 år 2 månader sedan #1231447 av krokus
Ingridmarie,
Har du skärmdumpar (eller annat bevis) på vad som har hänt? :hjärta