Oavlåten användning av tidigare inlägg

  • ingrid64marie
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
4 år 2 månader sedan #1231462 av ingrid64marie
Svar från ingrid64marie i ämnet Oavlåten användning av tidigare inlägg
Har sparat ett meddelande i telefonen där han skrivit du ska få smaka på din egen medicin men det första han skrev var vad ska han skulle få som straff, vill klarlägga för dig krokus att jag ingalunda tror att homosexuella pippar hela tiden mitt svar i andra tråden som nämns var svar på ett inlägg som PW gjorde och det var menat med lite ironi.
Mer
4 år 2 månader sedan #1231473 av Vittrad
Vad skrev han att du skulle få för straff, ingrid64marie?
  • ingrid64marie
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
4 år 2 månader sedan #1231477 av ingrid64marie
Svar från ingrid64marie i ämnet Oavlåten användning av tidigare inlägg
Du missförstod mig det första mailet han skrev var vad jag trodde han skulle få för straff för att han manipulerade text jag skrivit och la in på skriklådan, stod som avsändare fast jag inte lagt in det och ord tagna från en annan tråd.
Mer
4 år 2 månader sedan #1231489 av memphis
Bra, att du står upp för det ingrid64marie. Det vore så hemskt tråkigt om du lämnade Viska! Jag tror att PW kommer att bli avstängd snart, vi får hålla ut. Kram på dig!
Mer
4 år 2 månader sedan #1231492 av Vittrad

ingrid64marie skrev: Du missförstod mig det första mailet han skrev var vad jag trodde han skulle få för straff för att han manipulerade text jag skrivit och la in på skriklådan, stod som avsändare fast jag inte lagt in det och ord tagna från en annan tråd.


Jaha, ok. Det låter messed up. Låt dig inte skrämmas iväg av PW. Jag hoppas du stannar.
Mer
4 år 2 månader sedan #1231496 av Miika
Jag hoppas också att du stannar ingrid64marie