Viska!

Mer
3 år 11 månader sedan #1254548 av Drummer
Viska! skapades av Drummer
Imorgon är en mörk dag för många Viskaiater! Admin har nu tydligt sagt att han vill lägga ner Viska för att psykiatrin inte utvecklas och att det är mycket bråk på Viska!

Admin har varit huvudmoderator sedan 2003. PSR ni som minns honom var Moderator också ett tag men blev förolämpad så han har inte synts sen dess.

De mest trogna medlemmarna som gett Viska ett kraftfullt utseende är Geta, Nissegossen och Admin 1!

Det har genom årena varit ngn Viska träff hos Malin 71 eller vad hon kallade sig för.

Skulle vi ha en riktig Viska Fest så skulle nog Admin 1 medverka och även Nissegossen men båda har problem med väderspänningar så man får ta hänsyn till dess efter att dom lämnat rummet, då är det dags att vädra med öppna fönster!
Mer
3 år 11 månader sedan - 3 år 11 månader sedan #1254549 av memphis
Svar från memphis i ämnet Viska!
Hahaha! Nu fick du mig att skratta Drummer, fast jag egentligen förkrossad. Jag är rädd att vi som spillror från ett sjunket skepp bara flyter långt ifrån varandra på det öppna hav som är www.
Last edit: 3 år 11 månader sedan by memphis.
Mer
3 år 11 månader sedan #1254624 av krokus
Svar från krokus i ämnet Viska!
Nu har jag missat något! :oops:

Ska Viska läggas ned idag, torsdag? Är det på grund av bråk?
Mer
3 år 11 månader sedan #1254625 av Geta
Svar från Geta i ämnet Viska!
Det blev akut på grund av bråken och personangreppen, men Admin1 har tidigare förvarnat om att han tänkt lägga ner Viska under det här året.
Mer
3 år 11 månader sedan #1254628 av Vittrad
Svar från Vittrad i ämnet Viska!
Såhär skrev Admin1 i skriklådan igår (onsdags) kväll:

"Imorgon eftermiddag skickar jag ut det sista nyhetsbrevet från viska.se. Jag tackar för de här 17 åren och meddelar att när alla nyhetsbrev är utskickade så stängs viska.se för alltid. Det går inte att driva sajten med allt bråk och jag är nästan klar med mitt projekt, så jag har ingen motivation att driva viska vidare."
Mer
3 år 11 månader sedan #1254629 av Miika
Svar från Miika i ämnet Viska!
NEJ vad trist, vill ju ha kontakt med alla viskavänner!