Viska!

Mer
3 år 11 månader sedan #1254676 av Miika
Svar från Miika i ämnet Viska!
Ok tack :)
Mer
3 år 11 månader sedan #1254678 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Viska!
Tack Admin, jag skulle bli vilse på nätet om viska.se läggs ned.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 11 månader sedan #1254680 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet Viska!
Ojojoj.. Gissa vem jag ska busringa inatt..

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
3 år 11 månader sedan #1254683 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Viska!

Admin1 skrev: Jag har lugnat ner mig. Jag har tidigare sagt att vid bråk kan hela sajten stängas ner och ändå bråkas det. Nu får ni en sista chans. Blir det bråk en gång till läggs sajten ner direkt. Att jag ändrat mig beror på att nästan alla aldrig bråkar och att oskyldiga skulle drabbas främst. Ingen vill driva en sajt med en massa bråk. Ni måste inse det.


Låter bra Admin, när det blir aktuellt att lägga ner siten, meddela gärna i god tid så det finns möjligheter för någon att ta över rodret.

Anchored in Christ ✟

Mer
3 år 11 månader sedan #1254687 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Viska!

zoegas skrev: Ojojoj.. Gissa vem jag ska busringa inatt..


Spårar numret och kommer ta dig i näsan och vri om skånska så det skriker om det

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 11 månader sedan - 3 år 11 månader sedan #1254688 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Viska!
Om det blir aktuellt någon gång att jag tar över efter Admin, då kommer tyvärr kvalitén bli lidande. Admin sköter Viska 100ggr bättre än jag har kunskap, tid och möjlighet till.

Jag har tidigare haft funderingar på starta ett kristet forum, så idén med driva ett forum är inte helt främmande.

Anchored in Christ ✟

Last edit: 3 år 11 månader sedan by Zoidar.