Viska!

Mer
3 år 11 månader sedan #1254630 av krokus
Svar från krokus i ämnet Viska!
Personangrepp är inte bra alls. Förståeligt att Admin1 och Moderator1 inte orkar med hur mycket som helst. Tyvärr är det vanligt med hat på nätet. Titta bara på alla vuxna som hatar Greta Thunberg. :väggen
Mer
3 år 11 månader sedan #1254631 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Viska!

Miika skrev: NEJ vad trist, vill ju ha kontakt med alla viskavänner!


Har du mina uppgifter för att kontakta mig?

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 11 månader sedan #1254633 av Miika
Svar från Miika i ämnet Viska!
Nej men vill gärna ha, du kan få mina uppgifter också!
Mer
3 år 11 månader sedan #1254634 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Viska!

krokus skrev: Personangrepp är inte bra alls. Förståeligt att Admin1 och Moderator1 inte orkar med hur mycket som helst. Tyvärr är det vanligt med hat på nätet. Titta bara på alla vuxna som hatar Greta Thunberg. :väggen


Har du mina kontaktuppgifter kvar, Obs! Inte samma telefonnummer? Det står på min adress

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 11 månader sedan - 3 år 11 månader sedan #1254636 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet Viska!
Jag är rätt trött på er. Så jag hänger inte med till nästa viska. Ni har tur som slipper mig. 15 år får räcka

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Last edit: 3 år 11 månader sedan by zoegas.
Mer
3 år 11 månader sedan #1254638 av Vatten
Svar från Vatten i ämnet Viska!

krokus skrev: Personangrepp är inte bra alls. Förståeligt att Admin1 och Moderator1 inte orkar med hur mycket som helst. Tyvärr är det vanligt med hat på nätet. Titta bara på alla vuxna som hatar Greta Thunberg. :väggen

ja Greta verkar få ta emot mot hur mycket skit som helst på facebook, twitter och andra sociala media.

Att det är en ung flicka verkar reta många.... förstår inte riktigt varför.

Men inom samma grupp som tex viska borde det vara möjligt att hålla sams utan att andra ska behöva lägga sin tid på kombatanterna och ytterligare andra bara tystna ut i periferin och försvinna.