Ang rensning av forumet

Mer
17 år 6 månader sedan #52374 av Isa-Alise
Skulle det inte fungera med att knyta ytterligare en dator till sajten för backup? Synd att ta bort postningar...

Jag undrar om vi skulle kunna hjälpa till med det i så fall... kanske kan du starta en frivillig insamling till en ny dator...
Mer
17 år 6 månader sedan #52375 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Ang rensning av forumet
Om vi hjälps åt allihop och var och en efter sin förmåga, så blir där snart till en ny dator!

Jag kan lägga en hundralapp när jag fått mina pengar nästa gång!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
17 år 6 månader sedan #52376 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Ang rensning av forumet
Felet ligger hos webbhotellet nämligen och inte i min dator, som är ganska ny och har tillräcklig kapacitet. Problemet är att webbhotellet bara tillåter en backup på cirka 175 MB och den gränsen är överskriden redan, men jag har lyckats kringå det tillfälligt och köpa lite tid, så jag hankar mig fram.

Jag har börjat rensa lite grann i gamla postningar. Det mesta av det gamla blir kvar och jag läser i genom allting innan jag raderar, men helst skulle jag vilja slippa det, men jag har inget val tyvärr.
Mer
17 år 6 månader sedan #52377 av Isa-Alise
Svar från Isa-Alise i ämnet Ang rensning av forumet
Kan man köpa sig dubbel webbhotelplats?
Mer
17 år 6 månader sedan #52380 av Isa-Alise
Svar från Isa-Alise i ämnet Ang rensning av forumet
Funderar... skulle det gå att lägga de äldsta postningarna i ett arkiv, som man når bara när man går in på den länken... då kanske inga postningar behöver raderas... problemet lär ju inte bli mindre med åren, vi skriver ju hela tiden nya postningar... samtidigt är inläggen ett sorts psykiatrihistoria som kan vara värdefullt för framtiden att kunna ta del av... det här ju våra tankar, känslor och åsikter... de svårigheter vi mött, och de sätt vi tacklar våra problem... en tillfällig back up på en dator hemma kanske... i väntan på att webbhotellen ger mer plats... de kommer nog också att uppgraderas... det här problemet är knappast unikt för Viska...
  • Besökare
  • Besökare
17 år 6 månader sedan #52381 av
Svar från i ämnet Ang rensning av forumet
Köp mer plats. Är det ett så stort problem? Du verkar ju vara teknisk om du byggt denna sida...