Vad är förutsättningen för viska.se?

Mer
3 år 7 månader sedan - 3 år 7 månader sedan #1279521 av Stoneage
Om du admin1 skulle välja sluta, och det fanns andra medlemmar som ville driva viska.se vidare, hade du gett dom chansen?
Last edit: 3 år 7 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 7 månader sedan #1279527 av Geta
Vi diskuterade det för några månader sedan. Det verkar inte finnas någon som kan eller vill ta över driften av Viska.
Mer
3 år 7 månader sedan #1279531 av memphis
Att driva Viska på egen hand som Admin gör kräver expertis inom datorer, vilket inte alla har. Sen måste man ha ledaregenskaper och väldigt mycket tid att avsätta. Tror det blir svårt att hitta en sån person.
Mer
3 år 7 månader sedan #1279532 av Admin1
Egentligen finns ingen här som kan ersätta mig för jag klarar inte bara av sajten utan jag är också expert på psykiatri. Det viktigaste är att kunna sköta sajten och det kanske två här klarar av. Vissa saker är väldigt komplexa och svåra. Men det krävs också hög arbetskapacitet bitvis, sedan skall man satsa minst 500 kr per år av egna pengar. Det är också otacksamt periodvist pga bråk. Jag tror inte att de två datakompetenta vill och jag vill inte sätta sajten i händerna på någon som säkert inte klarar det - inte kul om alla är förbannade på en och skäller du är oduglig.
Mer
3 år 7 månader sedan #1279533 av Stoneage

Geta skrev: Vi diskuterade det för några månader sedan. Det verkar inte finnas någon som kan eller vill ta över driften av Viska.


Jag vägrar tro på det.

Det finns garanterat medlemmar som tillsammans kan bidra till en fungerande helhet.
Med all respekt för er som drivit/driver viska.se, det kan aldrig bli detsamma, men någon "raketforskning"
är det inte.
Mer
3 år 7 månader sedan - 3 år 7 månader sedan #1279534 av Geta
Det räcker inte att bara vara datakunnig. Att vara expert i psykiatri är också nödvändigt. Dessutom är det påfrestande med alla bråk på Viska. Admin1 har haft en ängels tålamod under de här åren.

Om Admin1 lägger ner Viska, är det väl bättre att någon intresserad startar en sajt från noll.
Last edit: 3 år 7 månader sedan by Admin1.