Vart är Utomjordingen?

  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 4 månader sedan #1306883 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Vart är Utomjordingen?
Jo Nissegossen i min ungdom utnyttjade jag en människa. Men jag slutade. Därför är jag inte Guds bästa barn. Men jag växte och blev vuxen. Idag är vi goda vänner. Men utomjordingen är gammal och satt och skröt hur dyra saker han hade köpt för hennes lön. Dessutom är jag alltid ärlig vid kontakt med nya människor om alla mina diagnoser så dom får chansen att ta ställning. Utomjotfen lurade sin partner i massa år att han var frisk och han även sa annars hade hon dragit. Sånt tycker jag är fult. Fult gjort. Han är så pass gammal att han borde skilja åt rätt och fel. Jag lärde mej det iaf. Så visst är jag inte utan synd men jag har gottgjort det och vet att det är fel. Det borde utomjordingen oxå göra. Jag har pratat med honom om det här och kommit fram till han vägrar inse det är felså envis han är så och vägrar att ta ansvar.
Mer
3 år 4 månader sedan #1306888 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet Vart är Utomjordingen?
Va fan är detta? Om ni lyckats locka en som har högre inkomst än en själv. Vill ni inte ha gemensam ekonomi då?`Det är kärlek era nötter.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
3 år 4 månader sedan #1306889 av Miika
Svar från Miika i ämnet Vart är Utomjordingen?
Har dåligt samvete att jag skrev att jag inte gillade hans keps
Mer
3 år 4 månader sedan #1306894 av memphis
Svar från memphis i ämnet Vart är Utomjordingen?
Det är sånt som händer Miika. Jag tror att Utomjordingen funderat på det att sluta på viska en längre tid. Det var nog inte du som orsakade det.
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 4 månader sedan - 3 år 4 månader sedan #1306896 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Vart är Utomjordingen?

zoegas skrev: Va fan är detta? Om ni lyckats locka en som har högre inkomst än en själv. Vill ni inte ha gemensam ekonomi då?`Det är kärlek era nötter.


Även om jag hade träffat någon med högre ekonomi så hade jag inte tagit emot pengar. Det är kärlek! Inte att leva på någon är inte kärlek. Nöten är du i det här. Jag lånar aldrig och tar inte emot pengar. Jag lånar heller inte ens ut pengar till min egen syster. Som vuxen borde man klara sig själv. Även om man har lite pengar. Vilket jag har. Lite pengar. Men jag klarar mej fint ändå. Och är tacksam för det lilla som jag får.
Last edit: 3 år 4 månader sedan by Pimed.
Mer
3 år 4 månader sedan #1306897 av Geta
Svar från Geta i ämnet Vart är Utomjordingen?
Som sambo eller gift har man ansvar för familjens gemensamma ekonomi.