Vart är Utomjordingen?

  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 4 månader sedan #1306899 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Vart är Utomjordingen?

Geta skrev: Som sambo eller gift har man ansvar för familjens gemensamma ekonomi.

dumheter vad har det med att göra att man köper upp någons lön med onödiga svindyra prylar och saker som han köpte skor för 3000 kr, jacka för 8000 kr och en cykel för 25 000 kr nåt sånt. Helt onödigt. Han är inte klok nånstans.

Eller hur Cosmos är du där?
Mer
3 år 4 månader sedan #1306907 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Vart är Utomjordingen?
Jag fattade aldrig utomjordingen och hans planet. Att han kunde känna, tro, tycka, uppleva så starkt.
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 4 månader sedan - 3 år 4 månader sedan #1306908 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Vart är Utomjordingen?
Utomjordingen är narcissist. Jag är juh narcissist men inte på det sättet som han är handlar upp någons lön. Jag är tvärtom. Jag är narcissist på det sättet att jag är sjukligt perfektionist. Tex var och en får klara sig själv tex syrran hade inte pengar till hyran och jag vägrade låna ut. Vilket i efterhand jag ångrar. Sedan har jag alldeles för höga krav på mej själv och andra. Särskilt mej själv jag värst och hårdast mot. Men det är pga mina röster som drev mej till det. Idag hör jag inga röster men såren lever kvar.
Last edit: 3 år 4 månader sedan by Pimed.
Mer
3 år 4 månader sedan #1306943 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Vart är Utomjordingen?

zoegas skrev: Va fan är detta? Om ni lyckats locka en som har högre inkomst än en själv. Vill ni inte ha gemensam ekonomi då?`Det är kärlek era nötter.


Vill och vill. Jag tycker inte man kan begära detta utan för husfridens skull är det bättre med varsin inkomst. Det handlade om ekonomi i den här knivattacken jag berättade om.
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 4 månader sedan - 3 år 4 månader sedan #1306950 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Vart är Utomjordingen?
Vilken jävla knivattack?
Last edit: 3 år 4 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 4 månader sedan #1306961 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Vart är Utomjordingen?
Det var ett tejpar som bråkade på fyllan och en av dem ryckte åt sig förskäraren och stötte den i bröstet på den andra. Det var tragiskt.