Om Isa-Alise

  • Koltrast73
  • Besökare
  • Besökare
3 år 2 månader sedan #1323989 av Koltrast73
Svar från Koltrast73 i ämnet Om Isa-Alise
Jag känner mig som en gäst här samt på planeten Tellus (våran alltså) och i denna tid, samt på Viska.

Allt kommer jag inte att förstå, men kan vara tacksam för en del - ofta i det lilla.

Men Getas, Admin1 och Nissegossens insikter och besinning, berikar många av oss skulle jag tippa på?
  • Hope
  • Besökare
  • Besökare
3 år 2 månader sedan #1323991 av Hope
Svar från Hope i ämnet Om Isa-Alise
var du då oxå avundsjuk på henne Geta?
Mer
3 år 2 månader sedan #1323998 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet Om Isa-Alise
Det var inte jag.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
  • Hope
  • Besökare
  • Besökare
3 år 2 månader sedan #1324011 av Hope
Svar från Hope i ämnet Om Isa-Alise
Jag känner aldrig avundsjuka och svartsjuka. Irritation som liknar ilska kan jag känna ofta. Men jag känner sällan glädje heller. Kan skratta fejkat för att det förväntas. Men jag avskyr mej själv att jag gör det. Däremot sorger bär jag på. På ett ältande sätt.
Nej men iaf avundsjuka känner jag aldrig och heller inte svartsjuka. Avundsjuka och svartsjuka kan till och med mörda pga det. Men det är helt annan diskussion.
Mer
3 år 2 månader sedan #1324039 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Om Isa-Alise

Hope skrev: Det var flera som lämnade viska bland annat Isa-Alise som blev utkörda från viska. Jag hade kontakt med ett par av dom. Men jag avslutade dom kontakterna. Tröttna. Som jag alltid gör skaffar nya bekanta. Det är väldigt få relationer som fungerar livet ut.
 

Ingen blev utkörd utan de slutade i protest, men varför har jag svårt att förstå. Isa-Alise tyckte att hon borde fått mer stöd, men vi är ju inte psykiatrin.
Mer
3 år 2 månader sedan #1324041 av Geta
Svar från Geta i ämnet Om Isa-Alise
Många av oss här på Viska har fått tåla allvarliga påhopp. Annars skulle vi inte kunna vara kvar på Viska. Ofta är det medlemmar som är höga som hus av droger som står för påhoppen.