Om Isa-Alise

Mer
3 år 2 månader sedan #1324044 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Om Isa-Alise
Man måste ha realistiska krav på sajten, som att den skall vara igång och gratis. Vi kan inte ställa upp som psykiatrin, som får 20 miljarder årligen. Vi får inte en krona för vår verksamhet.
  • Hope
  • Besökare
  • Besökare
3 år 2 månader sedan - 3 år 2 månader sedan #1324049 av Hope
Svar från Hope i ämnet Om Isa-Alise

Admin1 skrev:

Hope skrev: Det var flera som lämnade viska bland annat Isa-Alise som blev utkörda från viska. Jag hade kontakt med ett par av dom. Men jag avslutade dom kontakterna. Tröttna. Som jag alltid gör skaffar nya bekanta. Det är väldigt få relationer som fungerar livet ut. 

Ingen blev utkörd utan de slutade i protest, men varför har jag svårt att förstå. Isa-Alise tyckte att hon borde fått mer stöd, men vi är ju inte psykiatrin.

Jo jag tyckte oxå att det var svårt att förstå.
Last edit: 3 år 2 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 2 månader sedan #1324223 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Om Isa-Alise
Jag har försökt hitta hennes avskedsord där hon motiverade sitt avhopp, men jag misstänker hon har raderat det.
  • Koltrast73
  • Besökare
  • Besökare
3 år 2 månader sedan #1324236 av Koltrast73
Svar från Koltrast73 i ämnet Om Isa-Alise
Går det att radera ett inlägg, eller redigerar man å skriver 'Radera' istället så att administrator tar bort det?
Mer
3 år 2 månader sedan #1324244 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet Om Isa-Alise

Koltrast73 skrev: Går det att radera ett inlägg, eller redigerar man å skriver 'Radera' istället så att administrator tar bort det?

Ja, redigera inlägget, ta bort texten och lägg till ett mellanslag.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
  • Koltrast73
  • Besökare
  • Besökare
3 år 2 månader sedan - 3 år 2 månader sedan #1324249 av Koltrast73
Svar från Koltrast73 i ämnet Om Isa-Alise
Tack Zoegas, provade men den tomma rutan som blir kvar kanske tas bort av Admin eller 'Kunena-programmet' självt..
Last edit: 3 år 2 månader sedan by Koltrast73.