Forumångest

Mer
17 år 4 månader sedan #57887 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Forumångest
Jag är inte rädd för att göra bort mig!

Jag bottnar i mig själv och kan ta en dum grej som jag skrivit eller gjort, och skicka iväg det. När andra hånar mig, så bjuder jag på det!

Jag vet själv var jag står någonstans och det gör mig inte rädd för något av vad jag gör!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
17 år 4 månader sedan #57888 av frost
Svar från frost i ämnet Forumångest
jag tycker itne att de finns någon här som har gjort bort sig på forummet
Mer
17 år 4 månader sedan #57889 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Forumångest
Nä, men vissa saker ångrar man att man skickat iväg!

Det finns andra forum också! Man lär sig!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
17 år 4 månader sedan #57901 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Forumångest
Det jag främst märkt här är att vissa fruktar att bli identifierade när de postar här. En gäst löste problemet genom att ständigt posta under nytt namn. Han hade visst skrivit ett 100-tal inlägg på det viset. Ofta tror jag att man fruktar att vården eller anhöriga skall känna igen en.

För medlemmar så går det att ändra eller radera inlägg. Oftast ändras inläggen och radering är inte lika vanligt. Det har hänt några gånger att gäster önskat att jag skulle radera inlägg. Oftast beror det på att man är rädd för att anhöriga skall läsa det.
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
17 år 4 månader sedan #57915 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Forumångest
Admin, kan man ändra, så att man blir anonym som medlem, var man befinner sig för tillfället?

Nissegossen verkar uttala sig självsäkert om att man kan dra lärdomar från andra forum, menar du att marginalerna är mindre på denna forum?

Isåfall har du kanske lite för mycket egna åsikter? Hur många ggr måste man påpeka, att vi alla har olika sätt att tänka på.

Det finns ingen generell mall för hur alla ska betee sig på denna forum!

Vars är världen på väg?
Mer
17 år 4 månader sedan #57917 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Forumångest
Som medlem kan man ju alltid logga ut och posta anonymt som gäst. Den möiligheten finns alltid, men då får man ju inte några poäng.