4 år idag

Mer
16 år 7 månader sedan #89450 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet 4 år idag
Kul! Grattis! :klappa :klappa :klappa

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
16 år 7 månader sedan #89451 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet 4 år idag
Glömde att berätta varför jag egentligen startade första sajten Viska 2001. Jag besökte en svensk sajt, som hette Psyket och skrev där i forumet lite grann. Hon som drev sajten blev vansinnig på mig för att jag hade milda kritiska synpunkter mot psykiatrin (ingenting att jämföra med det som en del skriver på denna sajt). Då fick jag idén att starta en egen sajt. Psyket bytte sedan namn till Ventilen och finns ej längre. Hon som drev Psyket hade nog Borderline eller något ditåt.
Mer
16 år 7 månader sedan #89463 av Evillynn
Svar från Evillynn i ämnet 4 år idag
Nice. Grattis och tack för en bra sajt!
Mer
16 år 7 månader sedan #89467 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet 4 år idag
För att använda Admins eget språkbruk, så säger jag;Väldigt bra gjort! :lol: :lol: :lol:

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
16 år 7 månader sedan #89468 av stefan
Svar från stefan i ämnet 4 år idag
Var med lite från början, men då var det en svensk tiger i stället för gubben och alla joinar viska. Om jag kommer ihåg rätt är skillnaderna avsevärda när man jämför viska nu och den sajt du hade då på passagen.

(Höll då på med den svenska versionen av min hemsida om rösttankar och förstod genom att du ville ta med den om jag bara ändrade formatet lite att du inte tänkte censurera något även om det var lite annorlunda.)

Är som många andra här mycket glad för att viska finns
Mer
16 år 7 månader sedan #89469 av Isa-Alise
Svar från Isa-Alise i ämnet 4 år idag
Grattis Admin1 till en jättefin sajt! Du har verkligen lyckats bra med Viska! :D