4 år idag

  • Khai
  • Besökare
  • Besökare
16 år 7 månader sedan #89474 av Khai
Svar från Khai i ämnet 4 år idag
Grattis, alla!

Admin! Vi borde kunna göra något mer av hemsidan...forskningsmaterial?

databas? eller något liknande?

Bara se till att det blir känt... :rolleyes:
Mer
16 år 7 månader sedan #89478 av Isa-Alise
Svar från Isa-Alise i ämnet 4 år idag
Skulle inte vilja att Viska användes som forskningsmaterial eller databas, Khai... sånt deltagande måste vara frivilligt...

Men man kanske kunde ha en plats för noveller om livet som drabbad av psykisk ohälsa...

Och en plats för info om konferenser och kurser om olika aspekter om psykisk ohälsa...

Det tror jag skulle locka ytterligare en del besökare...
  • vnv
  • Besökare
  • Besökare
16 år 7 månader sedan #89480 av vnv
Svar från vnv i ämnet 4 år idag
GRATTIS Viska!!
Tack Admin för en väldigt bra sajt. Väldigt bra att få vara med här trots att jag inte har schizofreni utan annan psykisk ohälsa....

Viska är toppen!

Bästa hälsningar
vnv
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
16 år 7 månader sedan #89498 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet 4 år idag
Jag tycker det bara är kul att dela med mig av mina erfarenheter och kunskaper. Hade haft den här siten under uppsikt sedan 2005 ungefär, tyckte från början det var lite anarki på siten, lite rörigt.

Men nu ser man nyanserna mellan alla dessa inlägg, dem flesta har substans som man kan bearbeta intellektuellt.

Påhoppen får man ofta ta med en nypa slt, eftersom det kan vara farligt att censurera, bättre att rakt ut yppa sin tveksamhet, istället för att sprida den med djungeltrumman.

Tack Admin!

Vars är världen på väg?
Mer
16 år 7 månader sedan #89538 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet 4 år idag
Tack för berömmet om sajten! Det sporrar till fortsatt arbete.

Det stora intresset för innehållet på denna sajt är utan tvekan forumet. De flesta läser nog mest inläggen där. Forskningsnyheter och sådant intresserar nog inte så mycket för de flesta. Bland nyheterna skall jag dock mer framöver än tidigare posta forskningsnyheter, men det blir mest viktigare saker. Konferenser brukar ofta redan rapporteras på sajten, när t.ex. RSMH utannonserar.

Framöver måste sajten uppdateras, men jag vill vänta litet till säkerheten på programvaran blivit bättre. Jag gruvar mig en hel del över detta faktiskt och för att de skall gå snett och äventyra innehållet. Jag skall dock snart börja träna på min egen dator att uppgradera sajten för det går faktiskt att göra det.

Det som tar en del tid nu är att stoppa spamming och dataintrång. Jag håller på med detta i princip varje dag. En uppgradering av sajten skulle också innebära bättre säkerhet än idag.
Mer
16 år 7 månader sedan #89557 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet 4 år idag
Det var mitt nick, när jag var på Schizophrenia.com mest före Viska.