Vad gav psykiatrin mig?

Mer
16 år 1 månad sedan #119567 av Pippi
Svar från Pippi i ämnet jobb
Jag håller med dig. Jag anser att förståelsen för sjuka kan vara lite bättre ,kanske man kan säga, i o m min egen sjukdom. Patient och anställd på samma ställe. Bara min doktor vet.

Däremot så måste man vara försiktig med att inte blanda ihop rollerna, typ "såhär o såhär är det för mig", mediciner etc.
Ingen är hjälpt av det.

Tryggt professionellt uppträdande och bemötande...få se om jag klarar av det .?
Mer
15 år 10 månader sedan #133399 av psychiatricdrugsmachtfrei
vad psykiatrin gett mig är räkningar för att blivit plågad och men för livet. tvångsvård e fan misshandel
Mer
15 år 10 månader sedan #133403 av Geta
Svar från Geta i ämnet Vad gav psykiatrin mig?

psychiatricdrugsmachtfrei skrev: vad psykiatrin gett mig är räkningar för att blivit plågad och men för livet. tvångsvård e fan misshandel

Vad hade alternativet varit?
Du blev kanske tvångsvårdad för att du var en fara för
dig själv.
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
15 år 10 månader sedan #133405 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Vad gav psykiatrin mig?
Pippis inlägg Skrivet: Tor 17 Apr, 2008 16:55 var före detta som var den nye medlemmen Skrivet: Tor 03 Jul, 2008 15:47. väldigt konstigt

Vars är världen på väg?
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
15 år 10 månader sedan #133407 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Vad gav psykiatrin mig?
Just fan, ngn drog upp en gammal tråd. Admin är det möjligt att återuppväcka vissa trådar, utan att det har blivit skåpmat. Kan du blockera det som har inaktuella teman? Eller vad är det för frågor som är viktiga?

Vars är världen på väg?
Mer
15 år 10 månader sedan #133408 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Vad gav psykiatrin mig?
Det går i och för sig att låsa gamla trådar, så att folk inte längre kan posta i dem, men det har nästan aldrig gjorts här. Jag gjorde det några gånger, när spammarna härjade som värst i vissa trådar, men inte sedan spamskyddet installerades. Jag tycker det fungerar hyfsat, som det gör nu.