Bra vård på först på avdelning och nu på behandlingsenhet

Mer
19 år 1 månad sedan #10930 av Isa-Alise
Jag kunde aldrig komma upp i en effektiv dos på Seroquel, pga min tardiva tyskinesi (TD)... Abilify verkar dock inte påverka detta... har nästan inga ofrivilliga munrörelser nu... de har gått tillbaka, eller täcks av medicineringen... jag tycker dock att det är värt att använda neuroleptika trots risk att min TD återkommer, eftersom det var så svårt med paranoian i vintras....

Min ångest nivån varierar... jag hoppas kunna mota den med avslappning, mm...

Idag har jag fått Abilify höjd till en vanligen effektiv dos... 15mg... vill pröva denna dos för att få bort mer av nojorna och bli ännun lite stabilare... vill se om nojorna och rösterna går över helt med den dosen...

Börjar känna att det snart är dags att skriva ut mig och vara hemma... är hemma över påsken nu...

Tycker att det börjar bli jobbigt med andra som ska delvis bestämma över en och som kan vara fyrkantiga i bemötandet... och då är det dags att komma hem, tycker jag....

Behöver dock vila ett tag till... var till jobbet, men det känns lite tidigt... ska låta medicinhöjningen verka först... se hur pass mycket jag orkar sen...

:D :D :D