Psykiatrin i Västerås

Mer
13 år 3 veckor sedan #392198 av Geta
Svar från Geta i ämnet Psykiatrin i Västerås
Jo, jag fick medicin men bara tillfälligt. Läkarna ville inte nagla fast
mig vid schizofrenidiagnosen.

Det är möjligt att läkarna idag ställer schizofrenidiagnos mycket fortare
än vad man gjorde förr.
Mer
13 år 3 veckor sedan #392246 av Tikki
Svar från Tikki i ämnet Psykiatrin i Västerås
Välkommen hit! :hjärta
Mer
13 år 3 veckor sedan #392319 av tekopp
Svar från tekopp i ämnet Psykiatrin i Västerås
Hej.

Detta var mycket tråkigt att höra. Jag har mycket liknande erfarenheter av psykiatrin.

Jag lider med dig och hoppas att du går mot ljusare tider.

Jo medicin som skrivs ut av psykiatrin kan ge svåra biverkningar. Ibland får man inte hjälp med att lösa biverkningarna utan man lämnas utanför.

Vi har Carema psykiatri här som brister på de flesta punkter. De är arroganta, otrevliga och har mycket lite att erbjuda. Här kan min läkare bestämma sig för att jag ska ta SSRI bara efter några minuters samtal.

Jag förstår det som att Carema inte har hand om psykiatrin i Västerås utan om vårdcentralen?

Heja Karl XII!
Mer
13 år 3 veckor sedan #392329 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Psykiatrin i Västerås
Välkommen!

Du hade först diagnosen paranoid psykos, vilket är samma sak som vanföreställningssyndrom, som oftast drabbar kvinnor i 35 års åldern. Du fick tvångsvård och för att få det krävs en allvarlig psykisk störning typ psykossjukdom. Psykoser kan också uppstå vid djupa depressioner sk psykotiska depressioner.
Mer
10 år 10 månader sedan #591047 av rebbe
Svar från rebbe i ämnet Psykiatrin i Västerås
Att båda dom där läkarna håller på med forskningsförsök tillsammans med Edwardsson tyvärr får dom hålla på för att dom tillhör just det militären. Dom flesta diagnoser dom gör är rena avrättningar för försvaret inget annat! Gruppen på dom här avdelningarna är ökänd för att sälja forsknings objekt för studera det är inget hokus pokus utan vanlig KBT "mappning alltså" och fulla trick som gängstalking. Så hör du röster har tvångstankar så liknande så är det dom som kontrollerar dig. Det gör man genom radiovågor en metod som sedan andra världskriget utvecklas med nya finnesser som remote viewing osv Så det mesta som kommer ut från dessa gäng är rena skrönor och skit som nekrofilen tex dom leker ständigt nekrofiler med varandra på avd96. Dessa avdelningar är bara för att göra försök på mäniskor inte att vårda någon. Dom flesta som jobbar inom dessa yrken är redan vid skolan så mentalt slut att det är bättre att ersätta dom med en dator istället! Ja det går helt utmärkt att redan idag datorvårda personer med bättre resultat! Men vi får tacka Tomas för att han visar upp försvarets finna resurser. Och introducerar dig i deras tekniska utveckling så se till att lära dig något!
Ta tillfället i akt och få din kropp intrimmad och för gudsskull håll nere medicinerna och i fråga sätt din läkare och tala om vad du vill ha i stället! Så kan du fint rekommendera han på internet åt andra sen! Dom har ju ett sånt fintgäng med bra kompetens så utnyttja han till max! louisbeaggert.blogg.se
Mer
10 år 10 månader sedan #591050 av rebbe
Svar från rebbe i ämnet Psykiatrin i Västerås
Och glöm inte att dom sysslar med hjärnmappning så du kan bli en ren guldhäst alla Stureplans profiler skryter om att dom blir henade Det blir du också fast på högkostnadsskyddet och Tomas är ju en av dom bättre och kan trolla upp dig till den bästa Stureplans profeten så glöm inte se till att ställ krav visa går på sådan där bara för att byta färg. Så blodtryck osv kan du fixa det går ju på dom 1300kr som Stureplans profilerna slänger flera tusen på per månad! Så se till att gå igenom och förstå vad mappning kan göra just för dig! Så för guds skull sluta klanka ner på han va på läst i stället och ställkrav! Chefens son fick ju sakerna så varför ska inte du? Till Tomas :tummenupp