HAATAR PSYK

Mer
18 år 4 månader sedan #30316 av Interlude
Svar från Interlude i ämnet HAATAR PSYK
tack så mycket för era svar, det har verkligen hjälpt mig. Jag började tilloch med le när jag läste, att det finns så omtänksamma och underbara människor. jag är så glad att jag hittade viska..
Iaf så åkte jag till psyk idag, akuttid..jag fick en svår ångestattack, svimmade och trodde jag skulle dö..
jag träffade iaf en väldigt bra och duktig läkare, som sa att han såg hur mkt jag lider..och att vi måste börja göra nåt åt det...han tog till och med mitt mobilnr och skulle höra av sig på måndagen för att kolla hur det går med den nya medicinen. Hahaha min vnliga läkare skulle aldrig göra något sådant. Dom här två känner iaf varandra, jobbar ju på samma ställe...och jourläkaren tyckte att den andra var en duktig läkare men ibland tar för snabba beslut...som då blir dåliga. Iaf, efter många om och men så fick jag åka hem...han ville att jag skulle lova att inte ta livet av mig lr skada mig själv. Och det tänker jag inte nu heler. En timme med honom fick mig att se ljus igen. Det var nog bara lite hjälp och förståelse i det riktiga livet jag behövde..vem vet..=) kankse jag mår skit om några timmar men nu ska jag njuta av en fridfull stund och åka iväg och få ut lugnande.

Jag vill önska er en trevlig kväll fri från ångest, hallucinationer och allt annat vi tvingas kämpa mot. Vi är starka..glöm aldrig det.
Mer
18 år 4 månader sedan #30320 av jennynen
Svar från jennynen i ämnet HAATAR PSYK
Interlude!

Oj, vad härligt att höra att du äntligen fick träffa någon vettig inom psyk! Nu ska det nog bli bättre för dig. Det förtjänar du verkligen.

Ha en lugn och skön kväll!

KRAM!
Mer
18 år 4 månader sedan #30336 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet HAATAR PSYK
Det var ju verkligen tur du hade och bra att du redan mår bättre. Vad var det för ny medicin, som du fick? Tillönskar dig en trevlig fortsättning på helgen!