Vilka är värst?

  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
7 år 8 månader sedan #854213 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Vilka är värst?
Jag såg en affisch från någon vänsterorganisation. Det stod "trött på snuten."
Mer
7 år 8 månader sedan #854217 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Vilka är värst?
När jag gick i skolan så trivdes jag bäst med auktoritära lärare som hade pondus så det blev lugn i klassen! Detta flamsande som vänstersidan pysslar med och accepterar i skolan gillar jag inte!
Mer
7 år 8 månader sedan #854220 av Geta
Svar från Geta i ämnet Vilka är värst?
Svenska poliser är nog ganska beskedliga.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
7 år 8 månader sedan #854228 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Vilka är värst?
"Tänk han som sökte till marinen när han inte blev polis." Sjunget av Intermezzo.
Mer
7 år 8 månader sedan #854229 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Vilka är värst?
Lagom samhället har spårat ur, det är ett experiment som utmynnade i en ny skola på 50-talet där jag i högsta grad är delaktig då jag började skolan 1957 och då strax efter blev skolaga förbjuden även örfilar hemma och liknande efterräkningar på dumheter blev förbjudet och elever som aldrig haft en auktoritär lärare som satt kraft i ordet med en hurring borde vara med om det, då det var disciplin i klassen och även klassens värsta höll näbb. Detta för att sade man någonting opassande var läraren där.

Jag tror på den lidnerska knäppen! Google ger svar. sv.wikipedia.org/wiki/Lidnersk_kn%C3%A4pp

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
7 år 8 månader sedan #854230 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Vilka är värst?

Fantasio skrev: "Tänk han som sökte till marinen när han inte blev polis." Sjunget av Intermezzo.

[youtube]QWDCqtzK3e4[/youtube]

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum