Vad har ni för relation till er kontaktperson?

Mer
7 år 5 månader sedan #885155 av Nissegossen
Mitt förhållande till främmande makt är gott

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
7 år 5 månader sedan #885160 av Amandara
På mig har de suttit som en sugkloppa. ....på gott och ont.....men jag har ju överlevt.
Mer
7 år 3 månader sedan #900971 av Drummer
Det är den bästa kontakten jag har inom psykiatrin idag! Vi pratar samma språk har liknande musiksmak och kemin är mycket bra! Han var stationerad soldat i Bosnien när han var ung! Vi skojar och skämtar mycket!
Mer
7 år 3 månader sedan #901020 av Nissegossen
Jag fick en KP, det gick först via en biståndsbedömare och hon gav klartecken. Därefter tog min socialsekreterare vid (Har hört att hon har börjat på ett nytt jobb! Lycka till) Socialsekreteraren var den som plockade fram en KP till mig och hon sade jag tror jag har en till dig! Jag mötte honom och bättre matchning kunde jag inte få. Han är utbildad präst och har jobbat länge och han är inte rädd för att dessutom besöka intagna på fängelser och han har fastnat i mitt eget tänk om krisberedskap, han svalde det med hull och hår.

Han har sett min utrustning, han har läst min litteratur som jag har för att klara av att leva i ett samhälle som är i en kris situation och när han hade gått ifrån mig, var han närmast en som nyligen insjuknad i psykos, han berättade att var han än var hörde han det pratas om att leva i en överlevnads situation. Det gick så långt att jag visade en bild på en fotogenkamin, veckan efter hade han köpt en sådan på Ebay, jag hade själv köpt den så fort jag sett den. Han fick den långt under marknadspris och civilförsvaret har inga då de inte tillverkar dem längre.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum