Akuta mobila teamet borta

Mer
17 år 10 månader sedan #43585 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Akuta mobila teamet borta
Teresia,

Om du vill veta varför Mobila team inte längre finns i Skåne kan du ju ringa RSMH där. Du hittar telefonnummer och e-postadresser på länken nedan:
www.rsmh.se/lokforeningar-karta . ... es%20l%E4n
Mer
17 år 10 månader sedan #43722 av Teresia
Svar från Teresia i ämnet Akuta mobila teamet borta
Okey, tack.
Mer
17 år 10 månader sedan #43741 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Akuta mobila teamet borta
Om du ringer dem kan du ju passa på att klaga på att mobila teamet har försvunnit i Skåne för de jobbar ju för att korrigera missförhållanden inom psykiatrin. Att sakna mobila team är helt klart ett missförhållande.
Mer
17 år 10 månader sedan #43831 av Teresia
Svar från Teresia i ämnet Akuta mobila teamet borta
Ja, jag är medlem i RSMH men glömde fråga dem.
Mer
17 år 10 månader sedan #43832 av Nissegossen
Undrar, för jag är nyfiken, det finns mobila Team i Göteborg, men vet ingenting om dem? Någon som vet någon hemsida eller hur man får tag på dem per telefon? Är de då tillgängliga för alla i Göteborg eller är det bara för dem i väster och centrala stan som kan få någon hjälp av dem?

Har visserligen själv aldrig behövt kontakta dem, men det har funnits situationer det kunde varit bra att känna till hur man kan kontakta dem.
Nisse.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
17 år 10 månader sedan #43833 av Nissegossen
Googlade fem min sedan hittade jag det själv! :lol:

Det heter i Gbg Nå-ut teamet, Mobila Teamet i Gbg är för hemlösa och drivs av frivillig organistioner och socialtjänst och är något annat än Nå-Ut temat.

länken finns här, för den som är intresserad och har anknytnning till Gbg;

www.sahlgrenska.se/vgrtemplates/ ... 43180.aspx

Fast, jag vet inte, kanske jag fattat fel. Kanske jag missuppfattat?

Här hittar ni mobila Teamet i Gbg det som drivs av socialen;

www.stockholm.se/files/92300-923 ... _92336.pdf

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum