Rymma

Mer
6 år 4 dagar sedan #1054644 av Lupitia
Svar från Lupitia i ämnet Rymma
Okej verkar inte vara värt att försöka rymma. Vill inte bli efterlyst och har ingen annanstans än hem att gå. Ska försöka sköta mig istället, men inte lätt. Vill inte ta äckliga mediciner som får mig att må illa
Mer
6 år 4 dagar sedan #1054677 av wasp
Svar från wasp i ämnet Rymma
Har en bekant som försökte rymma från Bollnäs (mentalsjukus en gång i tiden). Han satte sig på tåget mot Gävle, men väl framme stod polisen och väntade på honom. Fick åka polisbil tillbaka! Blev 5 dagar på isoleringen av den resan!
Mer
6 år 3 dagar sedan #1054731 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Rymma
Hur länge har du varit inlagd? Du kanske kunde fråga efter sysselsättning.
Mer
6 år 3 dagar sedan #1054744 av Lupitia
Svar från Lupitia i ämnet Rymma
Jag är osäker men tror 14-15 dagar. Men hoppas de skriver ut mig på fredag eller efter helgen. Men trott det varje läkarsamtal, att de ska släppa ut mig men läkaren litar inte på mig.
Smart! Ska fråga dem om det finns någon sysselsättning. Hara bara rita och mobil som sysselsättning just nu. Kan inte komma ihåg ifall de berättat om vad för sysselsättningar som finns här
Mer
6 år 3 dagar sedan #1054775 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Rymma
Om du har några vänner på avd, fråga om det finns en kortlek och spela kortspel, är du ensam lägg patiens och


om det finns en dator, se efter inbyggda spel (Windows) på datorn, det är gratis förströelser Kung rekommenderade en ssk att där tränar man minnet för att du spelar mot dig själv hon räknade på antal sekunder och minuter.
pcforalla.idg.se/2.1054/1.635020/harpan-...en-ms-roj-windows-10

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 3 dagar sedan - 6 år 3 dagar sedan #1054776 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Rymma
Om ingen är där som är villig, spela med en personal

De är lika frustrerade som du över att vara där

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 6 år 3 dagar sedan by Nissegossen.