Hur många av er har bostöd?

Mer
5 år 5 månader sedan - 5 år 5 månader sedan #1104944 av memphis
Jag har ett stödteam som vägrar stödja mig.
1. Jag får aldrig träffa samma person mer än 2 ggr.
2. Deras chef ringer mig aldrig trots att det finns skäl till det.
3. Den person jag trodde jag skulle få träffa fortsättningdvis fick låna 3 värdefulla böcker av mig som han inte lämnar tillbaka.

Nu måste jag ta tag i det här problemet. Hämta tillbaka böckerna och tala med chefen för Stödteamet för de alla bara sviker mig.

... han med böckerna vet ju att jag vet var han bor eftersom han talat om det för mig. Så jag vet inte vad han har tänkt sig. Det är en mycket liten stad detta. Ska säga åt hans chef att han ska lägga böckerna i min brevlåda. Annars kommer jag att hälsa på honom. Tror han läser detta också, men jag ska prata med hans chef om böckerna.

Blir man sviken har man rätt att bli förbannad och ledsen. De som har som jobb att stödja oss, men de skiter i att göra det. Nissegossen är också sviken, inte bara jag. Hemtjänsten har svikit honom och Stödteamet har svikit mig. Så är det.

Nästa vecka kommer jag att få ett sms:
Idag kommer (t ex)Ibbe hem till dig.

Då ska de få ett sms tillbaka, nej, det gör han inte. Ring mig snarast!
Last edit: 5 år 5 månader sedan by Admin1.
Mer
5 år 5 månader sedan #1105065 av Melody
Tråkigt att bostödet inte funkar för dig ispegelland :(
Mer
5 år 5 månader sedan #1105070 av memphis
tack Vår för omtanken!
Mer
5 år 5 månader sedan #1105078 av 1Dave
Svar från 1Dave i ämnet Hur många av er har bostöd?
Har inte haft bostöd.

/Dave
Mer
5 år 5 månader sedan #1105297 av Richard
Jag har boendestöd 2 timmar i veckan, vi brukar gå o handla samt städa lite. Jag är urkass på att städa o här ser ut som kaos... Hon försöker få mig att rymma upp lite, men hon kommer på morgonen o då är jag så trött... Men i torsdags hade vi bestämt att hon kommer på eftermiddagen när jag var lite piggare, så åkte vi till tippen med skräp.
Mer
5 år 5 månader sedan - 5 år 5 månader sedan #1105332 av Geta
Svar från Geta i ämnet Hur många av er har bostöd?
Richard,

En gång skrev jag i hänt i veckan att du brukar gå till Systembolaget på fredagar med boendestödet. Det var någon som hörde av sig från Göteborg till Viska och tyckte att det var roligt.
Last edit: 5 år 5 månader sedan by Geta.