Få träffa läkare dröjer...

Mer
4 år 7 månader sedan #1186367 av Maxjohan1983
Vet inte funkade det inte innan bra då du jobbade? :)

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Mer
4 år 7 månader sedan - 4 år 7 månader sedan #1186385 av Lelle
det är den jag har nu igen - men den medicineringen fungerar inget vidare längre.
fick ta en extra 15 mg olanzapin igår mitt på dagen, men då blir det 45mg/dag och det är inte tillåtet. gjorde det bara 1 gång ,händer inte igen..

Det funkade bäst på vanliga Quetiapin. tog 1 st 200 mg kl 7-8 på morgonen, 1 till 200 mg kl 13 och den sista 200 mg kl 18 på kvällen. Totalt 600 mg/dag. Och den tog bort alla röster.

Men pratat med sjuksköterskan idag. imorgon träffar jag henne på mottagningen och så får jag verkligen tala om hur läget faktiskt är!! att jag inte kan gå på min nuvarande medicinering.
Last edit: 4 år 7 månader sedan by Lelle.
Mer
4 år 7 månader sedan #1186392 av Lelle
visst blev det bättre när jag tog en 15 mg extra olanzapin - men då blir det 45mg/dag och det går inte.
Mer
4 år 7 månader sedan #1186397 av Maxjohan1983
Försök få bort röster. Det är viktigast.

Men vad var det med Seroquel som var dåligt? Du har skrivit att du såg mat som saker.

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Mer
4 år 7 månader sedan - 4 år 7 månader sedan #1186404 av Lelle
jo men det var det, att jag inte såg mat som att det vore mat , utan som att det var saker. och tog en liten portion och åt upp det snabbt. mat hade inget värde. sedan var jag djupt nedstämd på den. Men den tog bort alla röster och gjorde mer därtill.

imorgon träffar jag sjuksköterskan.
Last edit: 4 år 7 månader sedan by Lelle.
Mer
4 år 7 månader sedan #1186405 av Maxjohan1983
Jag tror det blir bra på Seroquel... lycka till.

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln