Betygsätt era läkare

Mer
3 år 11 månader sedan #1251169 av Maxjohan1983
Svar från Maxjohan1983 i ämnet Betygsätt era läkare
Det var en gosse som ljög om mina blodprovsvärden, annars har alla andra varit bra.

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
3 år 3 månader sedan #1311094 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Betygsätt era läkare
Jag rondades igår och fick en äldre utländsk herre som läkare. Jag förstod ju inte vad karl'n sa! Den ronden gav mig absolut inget. Men jag uppfattade att han sa att LPT inte var ett straff. Det är i och för sig inte lätt att komma till ett nytt land och behöva lära sig språket.
Mer
3 år 3 månader sedan #1311098 av krokus
Svar från krokus i ämnet Betygsätt era läkare
Min nuvarande psykiater har jag bara träffat en gång. Det var en gång för mycket. Hoppas att hen säger upp sig inom kort. Värdelöst besök. Hen är antibenso och liknande (typ Imovane).
Mer
3 år 3 månader sedan #1311101 av Klanggedin
Svar från Klanggedin i ämnet Betygsätt era läkare
Har haft några stycken, bland annat en docent i ADHD som skulle bedöma min ADHD men han tyckte det var tveksamt..
Jag brukar få blandade intryck av alla mina läkare men jag har märkt att det har att göra med hur man mår inte om dom är bra eller inte..

Inget att klaga på så var alla läkare okej medans om man mådde lite tjyvens så blev det lätt att läkare inte dög.. Ganska bra insikt att ha faktiskt!
Mer
3 år 3 månader sedan #1311109 av Geta
Svar från Geta i ämnet Betygsätt era läkare
Min nuvarande psykiater är jättebra. Vi talalade i telefon före jul.
Mer
3 år 3 månader sedan - 3 år 3 månader sedan #1311122 av björk
Svar från björk i ämnet Betygsätt era läkare
Bernce hade jag juh .! Han får en tolv poängare....


JAg hade lätt, kunnat, hoppa ut för ett stup utan att tveka utan räddsla!!
Om det, hade, räddat, honom...,,
Last edit: 3 år 3 månader sedan by Admin1.