Betygsätt era läkare

  • dietcoke
  • Besökare
  • Besökare
3 år 11 månader sedan #1249026 av dietcoke
Svar från dietcoke i ämnet Betygsätt era läkare
Jag besöker psykiatrin 2 gånger per år och har en ny läkare i princip varje gång. Träffade den nya läkaren för första gången för 3 veckor sedan nu. H*n var ändå relativt trevlig, även om själva samtalet inte var 100% .. (skulle låtit bli att läsa h*ns anteckning om mig i journalen sedan, blä).

Har märkt att man väldigt ofta blir missförstådd ÄVEN om man varit klar och försökt förklara hur man mår.
Mer
3 år 11 månader sedan #1249027 av memphis
Svar från memphis i ämnet Betygsätt era läkare
Jag har träffat en lång rad läkare de senaste åren pga att min klinik har stafettläkarsystem. De flesta är väl helt ok, men jag fick träffa en nyexaminerad läkare som tog bort all mitt lugnande och sömnmedicinen, egentligen utan motivering. Träffade en annan dålig läkare också som knappt var intresserad av sin patient utan satt och höll på med datorn under hela samtalet. Han var till och med professor, ändå så dålig. Resten får godkänt.
Mer
3 år 11 månader sedan #1249031 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Betygsätt era läkare
Min Huvudläkare är från Ungern! Hon är väldigt bra.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
3 år 11 månader sedan #1249036 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Betygsätt era läkare
Vid ett av vårdtillfällena förra året fanns där en manlig, yngre, läkare som jag upplevde som dryg. En gång var det två läkare o han var den ena. Han satt och fipplade med sin mobiltelefon. Men honom hade jag inte mycket mer att göra med.
Mer
3 år 11 månader sedan #1249056 av wasp
Svar från wasp i ämnet Betygsätt era läkare
Han är absolut inte min läkare, men Anders Tegnell får toppbetyg. Tio plus!
Mer
3 år 11 månader sedan #1249085 av Clean
Svar från Clean i ämnet Betygsätt era läkare
Östeuropeiska läkare vill införa mental sjukhus eg. Dom tycker Sverige är lössläppta! Alltid när jag får problem så är dom från Polen, Ryssland eller Rumänien eller Balkan och liknande.