Jag har ljugit för psykiatrin

Mer
3 år 8 månader sedan - 3 år 8 månader sedan #1269932 av Maxjohan1983
Det har jag gjort med. Varit dödspsykotisk och bara "det är bra, det är bra"

Men nu har jag inte varit inskriven på psyket sedan 2012.

Tror det är för att jag inte gillar att ta plats. Och inte velat vara till en börda för psykiatrin. Men då jag bad om 4 mg per dag så avtog psykosen.

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Last edit: 3 år 8 månader sedan by Maxjohan1983.
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 8 månader sedan #1269933 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Jag har ljugit för psykiatrin

Geta skrev: Jag har hela tiden spelat friskare än vad jag är.


Stackarn har eller är du så sjuk att du måste spela normal.

Nej som sagt får jag alltid ljuga och överdriva för att bli inlagd
Mer
3 år 8 månader sedan #1269936 av Maxjohan1983
Pimed, tar du inte någon annans plats då? Som är mer sjuk än dig?

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
3 år 8 månader sedan #1269939 av Jocke

Vars är världen på väg?
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 8 månader sedan #1269941 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Jag har ljugit för psykiatrin

Maxjohan1983 skrev: Pimed, tar du inte någon annans plats då? Som är mer sjuk än dig?


Dom flesta har inget gott att säga om mej så ta en kölapp. Dessutom måste man tänka på sig själv när man mår dåligt annars får man ingen hjälp. Och hjälp behöver man när man mår dåligt. Dessutom ljuger och överdriver alla för att få bli inlagd. Annars får man ingen hjälp över huvud taget. Så fungerar det i min stad där jag bor.
Mer
3 år 8 månader sedan #1270236 av krokus
Jag har överdrivit hos den somatiska vården, har hört att det är svårt att få hjälp annars. Fast det är svårt att låta bli, när hälsoångesten kommer pang bom. Jag vet inte hur många gånger jag trott att jag haft diabetes typ 2.

Psykiatripersonal har jag svårt att överdriva eller ljuga för. De ser säkert på mig om jag ljuger, bäst att låta bli. Jag är sämst på att inte visa när jag är osäker. Pillar med håret, kliar mig, vrider och vänder på mig m.m. Ingen idé att ljuga för min del. :lol: