Psykoser

Mer
16 år 2 månader sedan #113456 av Evillynn
Svar från Evillynn i ämnet Psykoser
Jag har bara dessa ord att säga dig: Läs på om psykoser, om schizofreni. Jag önskar inte ens min värsta fiende en psykos.
  • X(oinloggad)
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
16 år 2 månader sedan #113459 av X(oinloggad)
Svar från X(oinloggad) i ämnet Psykoser

Ja, det kan en person som fått benen bortsprängda i ett krig också göra, men gör det honom till en normalt fungerande människa?


Inte normal, men han kan ju ligga ner o jobba ju...

.. Ni ska nog inte ta så allvarligt på den här tråden dock... Gud har inte varit sig själv på ett tag.
  • Gud
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
16 år 2 månader sedan #113460 av Gud
Svar från Gud i ämnet Psykoser
Ja, det kan en person som fått benen bortsprängda i ett krig också göra, men gör det honom till en normalt fungerande människa?

En person som fått huvudet bortsprängt kan knappast skriva inlägg. Vilket knappast gör denna till en normal människa ungeför som en "psykos"
Ingen här har en psykos, jag vill inte betala för människor som ser saker som inte finns. Tack och lov så är det snart slut med det. Välkommna till arbetslivet.

<!-- w --> www.luf.se <!-- w -->
Mer
16 år 2 månader sedan #113462 av Evillynn
Svar från Evillynn i ämnet Psykoser

Gud skrev: Ja, det kan en person som fått benen bortsprängda i ett krig också göra, men gör det honom till en normalt fungerande människa?

En person som fått huvudet bortsprängt kan knappast skriva inlägg. Vilket knappast gör denna till en normal människa ungeför som en "psykos"
Ingen här har en psykos, jag vill inte betala för människor som ser saker som inte finns. Tack och lov så är det snart slut med det. Välkommna till arbetslivet.

<!-- w --> www.luf.se <!-- w -->


Hahahahahahahahahaha. Du är ju ungefär lika okunnig som en retarderad 5-åring.
Mer
16 år 2 månader sedan #113465 av ak
Svar från ak i ämnet Psykoser

Gud skrev: En person som fått huvudet bortsprängt kan knappast skriva inlägg. Vilket knappast gör denna till en normal människa ungeför som en "psykos"


Huvudet? Läs vad jag skriver.

Gud skrev: Ingen här har en psykos, jag vill inte betala för människor som ser saker som inte finns. Tack och lov så är det snart slut med det. Välkommna till arbetslivet.


Jag har själv varit aktiv i LUF men gick ur eftersom de inte är liberaler. Jag är klassiskt liberal och röstar således på Klassiskt liberala partiet. LUF vill inte tvinga ut människor med en psykossjukdom i arbetslivet.

Sluta tramsa nu, du framstår bara som en obildad fårskalle.
  • Gud
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
16 år 2 månader sedan #113466 av Gud
Svar från Gud i ämnet Psykoser
Ja men nu tänker du fel man måste göra rätt för sig. Som jag sa till dom när jag kom på att dom lyssnade rätt kan inte göra fel så det var som det var. Att kalla mig 5 åring är tragiskt och förnedrande för som jag vet så har dom den informationen automatiskt som gäller och då kan man inte gnälla. För att göra denna analys fullständig så krävs det en kunskap om vågutbredning. Vilket även styr dom som anser sig såååå sjuka, att dessa inte kan utföra ett normalt arbete.


<!-- w --> www.luf.se <!-- w -->