Psykoser

Mer
16 år 2 månader sedan #113447 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Psykoser
Du som jag förmodar är människa! Men kallar dig själv Gud! Är icke värd att besvara!!!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • X(oinloggad)
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
16 år 2 månader sedan #113449 av X(oinloggad)
Svar från X(oinloggad) i ämnet Psykoser
Hehe, jag kan gå med på det om jag får praktisera i 4-5 år först. Jag är inte redo att arbeta för en riktig lön än, då jag är känslig i min natur.
Mer
16 år 2 månader sedan #113450 av ak
Svar från ak i ämnet Psykoser
Hur gömmer man sig bakom en psykos som var ett år sedan? Det är väldigt lätt att läsa på Aftonbladet om ett fåtal fuskande människor och sedan påstå att samtliga sjukpensionärer är kverulanter. Vad många personer inte verkar förstå är att bara för att man kan föra en normal diskussion så betyder det inte att man ur alla aspekter är frisk, många med schizofreni kan ju få psykoser väldigt lätt vid stress, det räcker med att de flyttar till en ny lägenhet.

Det kostar nog mindre att sjukpensionera en schizofren än att denne skall flytta in och ut ur psykosavdelningen...
  • Gud
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
16 år 2 månader sedan #113452 av Gud
Svar från Gud i ämnet Psykoser
Med tanke på det ni presenterar här är ni funktionsdugliga eller?

<!-- w --> www.luf.se <!-- w -->
  • Gud
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
16 år 2 månader sedan #113453 av Gud
Svar från Gud i ämnet Psykoser
99,9 % av alla psykistsjuka är kverulanter. Ni kan skriva fullt begripliga inlägg. Så vad är problemet, att gömma sig bakom ett tillstånd där man ser massa tomtar eller dyligt är och förblir inget annat än trams.

<!-- w --> www.luf.se <!-- w -->
Mer
16 år 2 månader sedan #113455 av ak
Svar från ak i ämnet Psykoser

Gud skrev: 99,9 % av alla psykistsjuka är kverulanter.


Har du någon källhänvisning för ditt påstående?

Gud skrev: Ni kan skriva fullt begripliga inlägg.


Ja, det kan en person som fått benen bortsprängda i ett krig också göra, men gör det honom till en normalt fungerande människa?

Gud skrev: Så vad är problemet, att gömma sig bakom ett tillstånd där man ser massa tomtar eller dyligt är och förblir inget annat än trams.


Liberala ungdomsförbundet, som jag tidigare har varit medlem i, vill inte att sjuka personer med en psykosdiagnos skall nekas sjukpension.

Du är en mycket dålig och outbildad provokatör.