Var hittar jag symptom innan man får återfall i psykos?

Mer
13 år 6 månader sedan #342513 av lärjungenMatteus
6 Jesus sa till honom: Jag är vägen, sanningen och livet. Ingen kan komma till Fadern utom genom mig.
Mer
13 år 6 månader sedan #342556 av Traxerity
Matterik bry dej inte om alternativ för att han är sådär han klagar på allt o alla :rolleyes:
Mer
13 år 6 månader sedan #345252 av Zoidar
Sömnen är viktig.

Anchored in Christ ✟

Mer
13 år 6 månader sedan #345253 av Zoidar
Är du verkligen vid dina sinnes fulla bruk?

Anchored in Christ ✟

Mer
13 år 6 månader sedan #345254 av lärjungenMatteus
6 Jesus sa till honom: Jag är vägen, sanningen och livet. Ingen kan komma till Fadern utom genom mig.
Mer
13 år 5 månader sedan #355013 av NormaJean
Innan jag hamnar i denna värld då jag blir "knäpp", går på stan, snackar med allt å alla, för mig själv, badar i fontärnen osv. vill inte ge exakta exempel, folk har det på film, TV-folk har tom. visat det på TV(nyheterna), diskriminering är vad det är och det kommer jag alltid att vara.

Men till ämnet;
Ofta börjar det med att jag helt och totalt blir sluten inom mig själv ('rösterna' säger åt mig vad jag ska göra, inte göra osv.), börjar skrika, prata för mig själv. Om jag nu skule stöta på någon(vän, släkting, vemsomhelst), blir jag oftast frusterad, inte på några grunder utan helt enkelt allmänt förbannad, -"va fan gör du här?!", ungefär. Sen kan det komma till kosten om vad jag äter, kanske äter jag inte alls och vissa stunder äter jag som en helst och bara proppar i mig, duschar inte, betalar inga räkningar, matar inte mina katter... bara helt inom mig själv och stirrar, kanske i väggen eller varsomhelst och pratar med "någon".

Orkar inte ha det så här längre! Det är tufft med 'vår' sjukdom, men vi stöttar väl varann hoppas jag.... :)