Mår du bättre eller sämre under högtiderna?

Mer
13 år 10 månader sedan #306760 av Admin1
khai,

Du gillar väl inte heller sommaren. Jag gissar att det beror på semestrarna och att allt går på sparlåga.
Mer
13 år 10 månader sedan #306763 av Isa-Alise
Jag mår lika som vanligt under högtiderna... men så har jag familj, och en fin bygemenskap omkring mig...
Mer
13 år 10 månader sedan #306764 av saara
jag tycks ha svårt att komma med nåt svar på frågan, så jag mår antagligen sämre då eller så kräver jag så mycket av mej själv då jag skall svara på frågor.
just nu känns det jobbigt, fast jag hade trevligt då jag var ute o cykla på förmiddan. Undrar hur jag skall orka tills det är natt?

i decmber brukar jag bli deppig i början av månaden då jag skulle vilja köpa julklappar ,men inte har råd med nå många julklappar. på julen har jag roligt också, men hit brukar komma ganska mycket gäster som jag inte klarar av eller orkar träffa eller inte vill träffa. Sen brukar jag få huvudvärk av choklad.
Det som jag ogillar med sommaren är att jag svettas mycket då.

Kan inte ge nån röst. bara svara muntligt. För alla helger har sina positiva inslag också. Ett år kan det posiva ha övervägt, ett annat det negativa. har annars slutat med mycket stress inför helgerna.
Mer
13 år 10 månader sedan #306773 av Geta
Mår man sämre när man inte har så bra social förmåga på
storhelger? När man inte platsar i någon bygemenskap....
Mer
13 år 10 månader sedan #306774 av saara
jag mår väl nog sämre för att jag inte platsar i den gemenskap som står till buds. men det gäller inte bara storhelger utan alla dagar i året.
Mer
13 år 10 månader sedan #306878 av Fantasio
Just helger har jag inga större bekymmer med. Det är semestern som är det jobbiga för mig. Lyckas alltid bli inlagd på sommaren.